Volkswagen спря да рекламира в САЩ своите автомобили с двигатели "чист дизел", съобщи днес говорителка на компанията, цитирана от Ройтерс.
Германският автомобилен производител ще поднови рекламирането, когато автомобилите "чист дизел" отново бъдат достъпни, посочи тя.
Същевременно регулаторни органи от двете страни на Атлантика се зарекоха вчера да затегнат тестовете за емисиите на автомобилите след признанието на Volkswagen за измама при дизеловите емисии.
Американската агенция за защита на околната среда е уведомила автомобилните производители в писмо, че може да се изискат допълнителни тестове за "всеки автомобил", за да се определи дали той покрива стандартите за вредни емисии при нормални пътни условия, а не само в контролирани обекти за извършване на изпитания.
"Няма да им казваме какви са тези тестове. Няма нужда да знаят", каза пред репортери Крис Гръндлър, представител на агецията.
От другата страна на Атлантика европейският комисар за вътрешния пазар, индустрията, предприемачеството и малките и средните предприятия Елжбета Бенковска каза: "Посланието ни е ясно: нулева толерантност към измамите и строго спазване на правилата на Европейския съюз. Необходима ни е пълна яснота и надеждни тестове за вредните емисии", каза тя, цитирана от БТА.
Ръководството на Volkswagen назначи вчера начело на компанията Матиас Мюлер, който досега беше шеф на една от автомобилните компании в холдинга – Porsche. Мюлер замени Мартин Винтеркорн, който беше принуден да напусне след разразрастването на скандала с прикритите емисии от двигателите на някои модели на „народната кола”.
преди 9 години вс директори в затвора, а не в пенсияи 10 милярда глоба за нацистите отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ми бензинови коли :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Я да ни светнеш кви да купуваме че то вече се объркАхме. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години В Швейцария спряха и продажбите на "чистите" дизели, не само рекламите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар