Volkswagen отлага във времето премиерата на второто поколение Phaeton, съобщава Automotive News. Основна причина затова са притесненията относно пазарния успех на флагманския модел.
Volkswagen Phaeton се появи през 2002 година, като проектът бе воден лично от вече бившия председател на Съвета на директорите на компанията Фердинанд Пиех. Луксозната лимузина трябваше да се превърне в конкурент на Mercedes-Benz S-Class, но реално си спечели званието най-неуспешен модел в гамата на Volkswagen.
Близо по 28 000 евро е губела компанията Volkswagen от всеки продаден Phaeton през периода 2002 - 2012 година, пише изданието. Ситуацията през последните две години се е влошила дори повече - през 2014 година са продадени само 4000 екземпляра, което е спад от цели 40% спрямо година преди това.
Колкото до новото поколение, то вече е в стадий на разработка. Но бъдещето му остава неясно, особено след като основният застъпник на модела - Фердинанд Пиех, беше изгонен от компанията.
Германският концерн стартира преструктуриране, което цели да бъдат намалени производствените разходи, за да се увеличи печалбата, припомня Automotive News. А второто поколение Phaeton не се вписва в този сюжет, тъй като гълта много пари.
Към момента няма яснота кога проектът за новото поколение на Phaeton ще бъде завършен. Моделът отново се разработва като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. А в това няма особен смисъл, тъй като друга марка на концерна - Audi, продава повече от успешно такъв модел в лицето на лимузината А8. Ситуацията става още по-необяснима, като се вземе предвид, че базовата цена на Phaeton в Германия е с 8650 евро по-висока от тази на базово Audi А8, пише още Automotive News.
Още за новото поколение Phaeton четете в Automedia.bg
Новият Phaeton коствал много пари, отлагат го
Volkswagen търси начин да намали производствените разходи
20:15 | 21.08.15 г.Неофициално изображение на следващия Phaeton: RM Design
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Н. Стойков: Доналд Тръмп прави инвестициите в петролни компании отново привлекателни
-
Искат премахване на възможността за прехвърляне от частен пенсионен фонд към НОИ
-
Кризата в Германия заличи оптимизма на борсите в Европа последната сесия за седмицата
-
Ще се активизира ли Европа в сектора на отбраната?
-
Победата на Тръмп помага на Tesla отново да достигне оценка от 1 трлн. долара
-
Ще загубят ли европейските автомобилни компании купувачи в Китай
-
Русия започна да използва масово дронове с термобарична бойна глава
-
Байдън призова американците "да снижат градуса" след победата на Тръмп
-
Европейските държави започват работа по проект за кораб от следващо поколение
-
Щатските индекси се повишиха след решението на Фед за лихвените проценти
-
Какъв е двигателят на силната пазарна реакция на победата на Тръмп?
-
Федералният резерв очаквано намали лихвите за втори път тази година
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Украйна е близо до своята ракета, способна да порази Москва, но ѝ липсват компоненти
-
Китайците насочват незаконно милиарди долари извън страната
-
Западни служби обвиняват Русия в опит за саботаж на самолети, летящи за САЩ и Канада
-
Какво ще получи Илон Мъск след избирането на Доналд Тръмп за президент?
-
"Лукойл" планира да продаде рафинерията си в Бургас на катарско-британски консорциум
-
Първи близки кадри на руския изтребител Су-57 от Китай показват смущаващо лошо качество
-
Защо икономиката на Испания се разширява по-бързо от другите страни в еврозоната
-
Кешовите наличности на Berkshire Hathaway достигнаха рекордните 325 млрд. долара
-
Криза с маслото в Русия показва нарастващата икономическа цена на войната
-
Да загубиш 165 хил. паунда за час, или как се случват измами в Revolut
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
Деси Стоянова: Когато си свел публичния си образ до редове в LinkedIn, пропускаш възможности
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
Вълната от евтини китайски електромобили застигна и българския пазар
-
Бивш шеф на "Роскосмос": Дронове смениха "адресната регистрация" на Черноморския флот
-
Акио Тойода: Пълната електрификация при колите ще доведе до загуба на работни места
-
Гуверньорът на Австрийската национална банка: С удоволствие бих приветствал България в еврозоната
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Н. Стойков: Доналд Тръмп прави инвестициите в петролни компании отново привлекателни
-
Кризата в Германия заличи оптимизма на борсите в Европа последната сесия за седмицата
-
БНЕБ увеличава капитала със собствени средства до над 5,3 млн. лв.
-
Другата голяма победа на криптоиндустрията след Тръмп – американският борсов регулатор
-
SOFIX отчита 0,61% седмичен ръст до 859,4 пункта
-
Мажоритарният акционер на "БГ Агро" отправя търгово за останалите акции на цена 1,05 лв. за брой