IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Новият Phaeton коствал много пари, отлагат го

Volkswagen търси начин да намали производствените разходи

20:15 | 21.08.15 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Неофициално изображение на следващия Phaeton: RM Design</em></p>

Неофициално изображение на следващия Phaeton: RM Design

Volkswagen отлага във времето премиерата на второто поколение Phaeton, съобщава Automotive News. Основна причина затова са притесненията относно пазарния успех на флагманския модел.

Volkswagen Phaeton се появи през 2002 година, като проектът бе воден лично от вече бившия председател на Съвета на директорите на компанията Фердинанд Пиех. Луксозната лимузина трябваше да се превърне в конкурент на Mercedes-Benz S-Class, но реално си спечели званието най-неуспешен модел в гамата на Volkswagen.

Близо по 28 000 евро е губела компанията
Volkswagen от всеки продаден Phaeton през периода 2002 - 2012 година, пише изданието. Ситуацията през последните две години се е влошила дори повече - през 2014 година са продадени само 4000 екземпляра, което е спад от цели 40% спрямо година преди това.

Колкото до новото поколение, то вече е в стадий на разработка. Но бъдещето му остава неясно, особено след като основният застъпник на модела - Фердинанд Пиех, беше изгонен от компанията.

Германският концерн стартира преструктуриране, което цели да бъдат намалени производствените разходи, за да се увеличи печалбата, припомня Automotive News. А второто поколение Phaeton не се вписва в този сюжет, тъй като гълта много пари.

Към момента няма яснота кога проектът за новото поколение на Phaeton ще бъде завършен. Моделът отново се разработва като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. А в това няма особен смисъл, тъй като друга марка на концерна - Audi, продава повече от успешно такъв модел в лицето на лимузината А8. Ситуацията става още по-необяснима, като се вземе предвид, че базовата цена на Phaeton в Германия е с 8650 евро по-висока от тази на базово Audi А8, пише още Automotive News.

Още за новото поколение Phaeton четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:35 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още