Volkswagen отлага във времето премиерата на второто поколение Phaeton, съобщава Automotive News. Основна причина затова са притесненията относно пазарния успех на флагманския модел.
Volkswagen Phaeton се появи през 2002 година, като проектът бе воден лично от вече бившия председател на Съвета на директорите на компанията Фердинанд Пиех. Луксозната лимузина трябваше да се превърне в конкурент на Mercedes-Benz S-Class, но реално си спечели званието най-неуспешен модел в гамата на Volkswagen.
Близо по 28 000 евро е губела компанията Volkswagen от всеки продаден Phaeton през периода 2002 - 2012 година, пише изданието. Ситуацията през последните две години се е влошила дори повече - през 2014 година са продадени само 4000 екземпляра, което е спад от цели 40% спрямо година преди това.
Колкото до новото поколение, то вече е в стадий на разработка. Но бъдещето му остава неясно, особено след като основният застъпник на модела - Фердинанд Пиех, беше изгонен от компанията.
Германският концерн стартира преструктуриране, което цели да бъдат намалени производствените разходи, за да се увеличи печалбата, припомня Automotive News. А второто поколение Phaeton не се вписва в този сюжет, тъй като гълта много пари.
Към момента няма яснота кога проектът за новото поколение на Phaeton ще бъде завършен. Моделът отново се разработва като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. А в това няма особен смисъл, тъй като друга марка на концерна - Audi, продава повече от успешно такъв модел в лицето на лимузината А8. Ситуацията става още по-необяснима, като се вземе предвид, че базовата цена на Phaeton в Германия е с 8650 евро по-висока от тази на базово Audi А8, пише още Automotive News.
Още за новото поколение Phaeton четете в Automedia.bg
Новият Phaeton коствал много пари, отлагат го
Volkswagen търси начин да намали производствените разходи
20:15 | 21.08.15 г.Неофициално изображение на следващия Phaeton: RM Design
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Жилищната политика става приоритет на новата ЕК, ще има и комисар за жилищата
-
Доналд Тръмп се ангажира да прекрати програмата за електромобили, ако стане президент
-
Йеменските хути поеха отговорност за атака с дрон в Тел Авив с един загинал
-
Британска компания изгражда най-голямото съоръжение за съхранение на енергия във Франция
-
Meta има апетит към миноритарен дял в производителя на очила EssilorLuxottica
-
Продажбите на Tesla в Калифорния се свиват за трето поредно тримесечие
-
Националната саудитска авиокомпания ще купи 50 електрически самолета от Lilium
-
Гръцките острови търсят начини да държат надалеч разрушителните тълпи туристи
-
Основателят на Flat Manager: Има свръхпредлагане на пазара на краткосрочни наеми
-
Горещото украинско лято досега - ожесточени битки, ограничени успехи и удари в тила
-
Руски износители изпитват затруднения да си приберат парите от Китай
-
А. Костадинов: Негативите от търговската война с Китай изкарват много западни бизнеси от пазара
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Вилроа от ЕЦБ: Пазарните очаквания за курса на лихвите са разумни
-
Пазарите в Азиатско-Тихоокеанския регион последваха спадовете на Wall Street
-
Парламентът задължи правителството да осигури средства за пострадалите от пожарите
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
-
КФН е одобрила вливането на шест дъщерни дружества на "Сирма ГХ" в компанията майка
-
Цената на медта се насочва към най-лошата си седмица от 2022 г. насам