Спестяват ли пари хибридните автомобили? На този въпрос отговаря независимо проучване на компанията Tec-RMI, което сравнява експлоатационните разходи на хибридни, бензинови и дизелови коли.
Проведеното в Германия проучване обхваща автомобили, които са били закупени преди 36 месеца и имат пробег от 120 000 километра, сочи информацията, разпространена от българското представителство на Toyota. То е направено по поръчка на списанието за управление на фирмени автопаркове BFP Fuhrpark.
Според резултатите най-много пари на собственика си пести хибридът Lexus IS 300h - над 1 000 евро в сравнение с аналогичен бензинов автомобил за период от 3 години. Следва Toyota Auris Hybrid, която е способна да спести около 300 евро в сравнение с дизелов конкурент, и 160 евро в сравнение с бензинов.
Любопитен факт от проучването е, че единствено хибридите на Toyota пестят пари. Нещо повече - хибридните и plug-in модификации на други марки, тествани от Tec-RMI, показват, че притежанието им излиза по-скъпо от това на бензинови или дизелови еквиваленти, сочи информацията.
Въпросните разходи се пестят от обслужване. Хибридите нямат стартер или алтернатор, оборудвани са с необслужваема ангренажна верига и нямат нито един ремък. Освен това наличието на система за електронно управление на регенеративното спиране позволява животът на накладките често да минава 100 000 км. По-дълъг живот имат също така гумите, ауспуховата система и фаровете, които в повечето случаи са LED.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Единствено хибридите на Toyota спестявали пари
Това поне твърди проучване на компанията Tec-RMI
14:48 | 18.08.15 г. 2Хибридът IS 300h пести най-много пари. Снимка: Lexus
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Жилищната политика става приоритет на новата ЕК, ще има и комисар за жилищата
-
Доналд Тръмп се ангажира да прекрати програмата за електромобили, ако стане президент
-
Йеменските хути поеха отговорност за атака с дрон в Тел Авив с един загинал
-
Британска компания изгражда най-голямото съоръжение за съхранение на енергия във Франция
-
Meta има апетит към миноритарен дял в производителя на очила EssilorLuxottica
-
Продажбите на Tesla в Калифорния се свиват за трето поредно тримесечие
-
Националната саудитска авиокомпания ще купи 50 електрически самолета от Lilium
-
Гръцките острови търсят начини да държат надалеч разрушителните тълпи туристи
-
Основателят на Flat Manager: Има свръхпредлагане на пазара на краткосрочни наеми
-
Горещото украинско лято досега - ожесточени битки, ограничени успехи и удари в тила
-
Руски износители изпитват затруднения да си приберат парите от Китай
-
А. Костадинов: Негативите от търговската война с Китай изкарват много западни бизнеси от пазара
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Вилроа от ЕЦБ: Пазарните очаквания за курса на лихвите са разумни
-
Пазарите в Азиатско-Тихоокеанския регион последваха спадовете на Wall Street
-
Парламентът задължи правителството да осигури средства за пострадалите от пожарите
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
-
КФН е одобрила вливането на шест дъщерни дружества на "Сирма ГХ" в компанията майка
-
Цената на медта се насочва към най-лошата си седмица от 2022 г. насам
преди 8 години от известно време няма разлика между днес.бг и *** материалът е един и същ. Сигурно пестят от ресурс. Ама па да сравняваш днес с инвестора е смешно отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години много отгоре отгоре, направо ме убедихте да си купя хибрид и да пестя пари с него.какви са критериите, какви са сравненията, между кои модели?както и да е, от известно време няма разлика между днес.бг и *** материалът е един и същ.Забравяме времето когато тук имаше статии с анализ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар