IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Хибридът BMW X5 по-достъпен от конкурентите

Цената на модела X5 xDrive40e стартира от 68 400 евро

14:32 | 17.06.15 г. 2
Автор - снимка
Създател
<p>
	Снимка: BMW</p>

Снимка: BMW

BMW обяви цените на хибрида с възможност за зареждане от електрическата мрежа X5 xDrive40e. Моделът има стартова цена от 68 400 евро, което го прави по-достъпен от основните му конкуренти.

За сравнение, хибридното Volvo XC90 T8 Twin Engine стартира от 76 160 евро, а най-достъпната версия на Porsche Cayenne S E-Hybrid е оценена на 82 920 евро.

Моделът на базираната в Мюнхен компания използва силов агрегат с обща мощност от 311 к.с. и 450 Нм въртящ момент. В него са включени 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра и мощност 245 к.с., и електромотор със 113 к.с. Захранването е поверено на комплект литиево-йонни батерии с капацитет 9 кВт/ч. Всичко това работи в комбинация с 8-степенна трансмисия Steptronic и система за задвижване на четирите колела xDrive.

Тежащият 2230 кг. кросовър харчи 3,4 л/100 км, а само на електричество може да измине 31 км, като развива скорост от 120 км/ч. В хибриден режим всъдеходът ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,8 секунди, а максималната му скорост е 210 км/ч.

Зареждането на батериите отнема 3 часа и 50 минути, но със специалното устройство BMW I Wallbox това време може да бъде намалено до 2 часа и 45 минути.

BMW X5 xDrive40e дебютира пред публика през март тази година и ще се появи на пазара в началото на есента. Производството му се осъществява в завода в Спартанбърг, САЩ.

Още снимки вижте в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:08 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

2
rate up comment 0 rate down comment 1
Атанасио
преди 9 години
Колкото до водородните клетки Хонда има отдавна - http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/home-energy-station.aspx разхода е 1кг. метан/СН4/ на 95км.Проблема на водорода е ,че трудно се получава и съхранява По ''Панорама'' по БНТ-1 преди 2-3год. даваха един професор който показа кола с вода и горивните клетки бяха от злато и платина и отделно трябва батерия заредена с ток Не съм тесен специалист но съм изчел много и мисля ,че по-доброто е ел.коли и със сгъстен въздух защото компресорите консумират по-малко ток ,бързо се зареждат и няма да има срив на ел.мрежата Темата е голяма и съм описла основните стратегии - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1436573383287558
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 0 rate down comment 1
Атанасио
преди 9 години
Аз отдавна съм писал ,че трябва преден мост ДВГ а заден ел.двигател и може в джантата - http://***.ecars.bg/index.php?Itemid=457&option=com_k2&view=item&task=3432%3Aelektricheski-ford-fiesta-dva-elektromotora-v-zadnite-kolela&id=3432%3Aelektricheski-ford-fiesta-dva-elektromotora-v-zadnite-kolela#jacommentid:611този вариант също става - http://***.ecars.bg/index.php?Itemid=419&option=com_k2&view=item&task=3392%3Anov-metod-udalzhavane-probeg-elektromobili&id=3392%3Anov-metod-udalzhavane-probeg-elektromobili#jacommentid:637Чакам кола с преден мост ДВГ 3-цилиндъра и заден мост ел.двигател и Форд просто трябва да ги съчитаят нещата и цената да е добра Отделна тема е това - http://***.vesti.bg/?tid=40&oid=5472811и по-точно - http://***.greentech.bg/?p=41453 - пробег от 200км е глупост защото на всеки 50км. може да има компресори които харчат малко ток защото мрежата няма да издържи при ел.колите особено ако е бърз.зареждан - http://***.greentech.bg/archives/27962
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още