Първият водороден автомобил на BMW ще се появи на пазара най-късно през 2020 г. Това твърди изданието Auto Express, което се позовава на неназовани представители на германския производител.
Според информацията машината с горивни клетки ще стане част от семейството екологични модели BMW i. Моделът се разработва съвместно с марката Toyota, която вече предлага на пазара своя водороден седан Mirai. Баварците обаче не желаят да използват първото поколение на технологията и ще изчакат появата на втората генерация на водородните агрегати.
Преди това обаче BMW ще попълни линията i с трети модел. Това ще бъде електрически кросовър, който ще се присъедини към BMW i3 и BMW i8. Целта на този автомобил е да се пребори за клиенти с бъдещия Tesla Model X. Американската машина най-вероятно ще излезе на пазара в началото на 2016 г. Опити за направата на електрически кросовър правят не само в BMW и в Tesla. Наскоро от Audi обявиха, че подготвят модела си Q6, който ще се предлага и във версия с електромотор.
Моделът на BMW ще се произвежда в завода в Спартенбърг (САЩ). Именно там се сглобяват и по-голямата част от кросовърите на германския производител.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
BMW ще има водороден автомобил до 2020 г.
Компанията подготвя и електрически кросовър
22:51 | 17.06.15 г. 2Хибридът X5 xDrive40e. Снимка: BMW
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Stellantis се отказва от плана си да съкрати 1100 служители в САЩ
-
Две трети от французите вече са недоволни от новия премиер Франсоа Байру
-
Вуйчич от ЕЦБ: Намаляването на лихвените проценти ще продължи и догодина
-
Леонардо ди Каприо инвестира милиони в диамантения бум в Испания
-
Без бюджет за 2025 г. и без удължителен закон: какво следва?
-
Акция на седмицата: „Еврохолд България“ АД
-
Унгарската MOL иска да купи рафинерията на „Лукойл“ в Бургас
-
Тръмп заяви, че може да поиска Панама да върне Панамския канал на САЩ
-
Имотният пазар в Европа набира инерция с навлизането си в 2025 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
-
Какви са рисковете при пазаруване от Temu и Shein?
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Вуйчич от ЕЦБ: Намаляването на лихвените проценти ще продължи и догодина
-
Акция на седмицата: „Еврохолд България“ АД
-
Без бюджет за 2025 г. и без удължителен закон: какво следва?
-
BNP Paribas придобива част от бизнеса на Axa за 5,1 млрд. евро
-
Играта на гадаене за неутрални лихви е с високи залози на пазара на облигации
2
преди 9 години Колкото до водородните клетки Хонда има отдавна - http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/home-energy-station.aspxразхода е 1кг. метан/СН4/ на 95км.Проблема на водорода е ,че трудно се получава и съхраняваПо ''Панорама'' по БНТ-1 преди 2-3год. даваха един професор който показа кола с вода и горивните клетки бяха от злато и платина и отделно трябва батерия заредена с токНе съм тесен специалист но съм изчел много и мисля ,че по-доброто е ел.коли и със сгъстен въздух ще най-добре защото компресорите консумират по-малко ток ,бързо се зареждат и няма да има срив на ел.мрежата - http://***.greentech.bg/?p=41453 Темата е голяма и съм описла основните стратегии - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1436573383287558 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Моята кола на този етап е преден мост ДВГ а заден ел.двигател и може в джантата - http://***.ecars.bg/index.php?Itemid=457&option=com_k2&view=item&task=3432%3Aelektricheski-ford-fiesta-dva-elektromotora-v-zadnite-kolela&id=3432%3Aelektricheski-ford-fiesta-dva-elektromotora-v-zadnite-kolela#jacommentid:611има и друг вариант - http://***.ecars.bg/index.php?Itemid=419&option=com_k2&view=item&task=3392%3Anov-metod-udalzhavane-probeg-elektromobili&id=3392%3Anov-metod-udalzhavane-probeg-elektromobili#jacommentid:637Просто трябва да ги съчитаят нещата и цената да е добраОтделна тема е това - http://***.vesti.bg/?tid=40&oid=5472811и по-точно това - http://***.greentech.bg/?p=41453 - пробег от 200км е глупост защото на всеки 50км. може да има компресори които харчат малко токзащото мрежата няма да издържи при много ел.колите едновременно особено ако се зареждат бързо - http://***.greentech.bg/archives/27962 отговор Сигнализирай за неуместен коментар