- Като стана дума за предизвикателства, кои са най-сериозните, които срещате по време на работата си?
Много е забавно, но характеристиките, които описах по-горе, са едновременно и най-големите предизвикателства за колегите от Европа. Ние, европейците, сме изобретили автомобилите, двигателите, силовите агрегати, технологиите и т.н. преди повече от 100 години и съществуваме в един много зрял пазар, който включва клиентите по света с най-високи изисквания. Същевременно като служители на Kia за нас най-важното е изпипването на всеки детайл. За някои това може да изглежда дребнаво, но дори най-маловажните аспекти на работата трябва да бъдат анализирани и обсъдени, което отнема време. С такова обаче почти не разполагаме, така че най-важното е да се научим хем да бъдем прецизни, хем да действаме бързо.
- Промениха ли хората отношението си към Кia, чиито модели преди години бяха приемани с недоверие от масовата публика? И ако има промяна, на какво се дължи тя?
Мога да кажа смело, че хората наистина промениха отношението. Пускането на пазара на първото поколение Cee’d в края на 2006 г. отбеляза започването на нова ера за Kia в Европа. През следващите години цялата гама от модели беше подменена един по един, а Петер Шрайер зададе нови стандарти по отношение на езика и идентичността на дизайна. Освен това ние въведохме водеща в индустрията 7-годишна гаранционна програма и само за 9 години успяхме да удвоим броя на продажбите си. Всичко това означава, че клиентите на Kia се увеличават. А основните причини за това са дизайнът, високите технологии и качеството на нашите модели.
- Какви са глобалните амбиции на марката и има ли някакъв конкретен план като достигане на брой продажби или пускането на нови модели на пазара, по който да се работи?
Както казах, скоростта и стремежът за постигане на най-високи резултати са основни елементи в корейската култура. Освен това свързаните с бранда елементи ни дават отговора относно посоката, в която ще продължи "приказката" на Kia. Следващата крачка е сериозна офанзива в областта на силовите агрегати и технологии. Самият факт, че групата Hyundai/Kia Motors привлече на работа Албърт Бирман, бивш изпълнителен директор за развитие на подразделението M Power на BMW, подчертава амбициите на марката да се превърне в лидер не само по отношение на проектиране, но също и по отношение на технология и технически характеристики.
- Как един човек, отдаден до такава степен на автомобилите, си почива?
Приятелите ми често казват, че не мисля за нищо друго, освен за автомобили. Опасявам се, че това е вярно - аз наистина прекарвам много време в четене и разговори относно автомобили. Имам чудесна колекция от книги и енциклопедии за леки автомобили, обичам да присъствам на състезания с малолитражни автомобили и състезания с ретро-коли. Същевременно обаче имам и семейство с 3 деца, които също искат моето внимание. Затова съм щастлив, че преди 4 години мой приятел, който е и президент на местния футболен клуб (SV Germania Ockstadt), ме покани да работя с деца. Присъединих се към треньорския щаб и уча децата, сред които е и моят син, на футбол. Те са на по 10 години и съм много щастлив, че мога да ги науча на играта. Чрез футбола си почивам от натоварванията в работата ми.
Още статии от света на автомобилите четете в Automedia.bg
Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia
Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe
15:27 | 20.02.15 г.Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento. Снимка: Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Stellantis се отказва от плана си да съкрати 1100 служители в САЩ
-
Две трети от французите вече са недоволни от новия премиер Франсоа Байру
-
Вуйчич от ЕЦБ: Намаляването на лихвените проценти ще продължи и догодина
-
Леонардо ди Каприо инвестира милиони в диамантения бум в Испания
-
Без бюджет за 2025 г. и без удължителен закон: какво следва?
-
Акция на седмицата: „Еврохолд България“ АД
-
Унгарската MOL иска да купи рафинерията на „Лукойл“ в Бургас
-
Тръмп заяви, че може да поиска Панама да върне Панамския канал на САЩ
-
Имотният пазар в Европа набира инерция с навлизането си в 2025 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Вуйчич от ЕЦБ: Намаляването на лихвените проценти ще продължи и догодина
-
Акция на седмицата: „Еврохолд България“ АД
-
Без бюджет за 2025 г. и без удължителен закон: какво следва?
-
BNP Paribas придобива част от бизнеса на Axa за 5,1 млрд. евро
-
Играта на гадаене за неутрални лихви е с високи залози на пазара на облигации
2