- Като стана дума за предизвикателства, кои са най-сериозните, които срещате по време на работата си?
Много е забавно, но характеристиките, които описах по-горе, са едновременно и най-големите предизвикателства за колегите от Европа. Ние, европейците, сме изобретили автомобилите, двигателите, силовите агрегати, технологиите и т.н. преди повече от 100 години и съществуваме в един много зрял пазар, който включва клиентите по света с най-високи изисквания. Същевременно като служители на Kia за нас най-важното е изпипването на всеки детайл. За някои това може да изглежда дребнаво, но дори най-маловажните аспекти на работата трябва да бъдат анализирани и обсъдени, което отнема време. С такова обаче почти не разполагаме, така че най-важното е да се научим хем да бъдем прецизни, хем да действаме бързо.
- Промениха ли хората отношението си към Кia, чиито модели преди години бяха приемани с недоверие от масовата публика? И ако има промяна, на какво се дължи тя?
Мога да кажа смело, че хората наистина промениха отношението. Пускането на пазара на първото поколение Cee’d в края на 2006 г. отбеляза започването на нова ера за Kia в Европа. През следващите години цялата гама от модели беше подменена един по един, а Петер Шрайер зададе нови стандарти по отношение на езика и идентичността на дизайна. Освен това ние въведохме водеща в индустрията 7-годишна гаранционна програма и само за 9 години успяхме да удвоим броя на продажбите си. Всичко това означава, че клиентите на Kia се увеличават. А основните причини за това са дизайнът, високите технологии и качеството на нашите модели.
- Какви са глобалните амбиции на марката и има ли някакъв конкретен план като достигане на брой продажби или пускането на нови модели на пазара, по който да се работи?
Както казах, скоростта и стремежът за постигане на най-високи резултати са основни елементи в корейската култура. Освен това свързаните с бранда елементи ни дават отговора относно посоката, в която ще продължи "приказката" на Kia. Следващата крачка е сериозна офанзива в областта на силовите агрегати и технологии. Самият факт, че групата Hyundai/Kia Motors привлече на работа Албърт Бирман, бивш изпълнителен директор за развитие на подразделението M Power на BMW, подчертава амбициите на марката да се превърне в лидер не само по отношение на проектиране, но също и по отношение на технология и технически характеристики.
- Как един човек, отдаден до такава степен на автомобилите, си почива?
Приятелите ми често казват, че не мисля за нищо друго, освен за автомобили. Опасявам се, че това е вярно - аз наистина прекарвам много време в четене и разговори относно автомобили. Имам чудесна колекция от книги и енциклопедии за леки автомобили, обичам да присъствам на състезания с малолитражни автомобили и състезания с ретро-коли. Същевременно обаче имам и семейство с 3 деца, които също искат моето внимание. Затова съм щастлив, че преди 4 години мой приятел, който е и президент на местния футболен клуб (SV Germania Ockstadt), ме покани да работя с деца. Присъединих се към треньорския щаб и уча децата, сред които е и моят син, на футбол. Те са на по 10 години и съм много щастлив, че мога да ги науча на играта. Чрез футбола си почивам от натоварванията в работата ми.
Още статии от света на автомобилите четете в Automedia.bg
Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia
Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe
15:27 | 20.02.15 г.![<p>
Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento.<em> Снимка: Automedia.bg</em></p>](/media/files/resized/article/640x360/50a/09fe71c0c9f077454fca4658f4dd850a-0000189644-article3.jpg)
Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento. Снимка: Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
напиши коментар
-
Кадър на деня за 25 юли
-
S&P 500 и Nasdaq задълбочават спада след неуспешен опит за завръщане на технологичните гиганти
-
ЕЦБ може да намали лихвите още два пъти тази година
-
През април Унгария е взела заем от 1 млрд. евро от Китай, но признава едва сега
-
Телемедицината е напът да бъде регламентирана законово в България
-
Парите в обращение надхвърлят 29 млрд. лева в края на юни
-
F-16 срещу Су-34 - ще видим ли въздушни двубои през следващите месеци?
-
Японското правителство предлага рекордно увеличение на минималната работна заплата
-
Още нищо не подсказва, че идва краят на въглищата
-
Revolut получи дългоочаквания банков лиценз във Великобритания
-
Златната ера за европейските рафинерии е към своя край
-
Взрив в складове за пиротехника налага евакуацията на живеещи около Елин Пелин
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
S&P 500 и Nasdaq задълбочават спада след неуспешен опит за завръщане на технологичните гиганти
-
ЕЦБ може да намали лихвите още два пъти тази година
-
Парите в обращение надхвърлят 29 млрд. лева в края на юни
1 -
Акциите на "Химимпорт", "М+С Хидравлик" и ПИБ подкрепиха ръста на SOFIX
-
Средните лихви по депозитите на бизнеса спадат през юни, а на домакинствата растат
-
Слаби финансови резултати разочароваха инвеститорите в Европа