- Като стана дума за предизвикателства, кои са най-сериозните, които срещате по време на работата си?
Много е забавно, но характеристиките, които описах по-горе, са едновременно и най-големите предизвикателства за колегите от Европа. Ние, европейците, сме изобретили автомобилите, двигателите, силовите агрегати, технологиите и т.н. преди повече от 100 години и съществуваме в един много зрял пазар, който включва клиентите по света с най-високи изисквания. Същевременно като служители на Kia за нас най-важното е изпипването на всеки детайл. За някои това може да изглежда дребнаво, но дори най-маловажните аспекти на работата трябва да бъдат анализирани и обсъдени, което отнема време. С такова обаче почти не разполагаме, така че най-важното е да се научим хем да бъдем прецизни, хем да действаме бързо.
- Промениха ли хората отношението си към Кia, чиито модели преди години бяха приемани с недоверие от масовата публика? И ако има промяна, на какво се дължи тя?
Мога да кажа смело, че хората наистина промениха отношението. Пускането на пазара на първото поколение Cee’d в края на 2006 г. отбеляза започването на нова ера за Kia в Европа. През следващите години цялата гама от модели беше подменена един по един, а Петер Шрайер зададе нови стандарти по отношение на езика и идентичността на дизайна. Освен това ние въведохме водеща в индустрията 7-годишна гаранционна програма и само за 9 години успяхме да удвоим броя на продажбите си. Всичко това означава, че клиентите на Kia се увеличават. А основните причини за това са дизайнът, високите технологии и качеството на нашите модели.
- Какви са глобалните амбиции на марката и има ли някакъв конкретен план като достигане на брой продажби или пускането на нови модели на пазара, по който да се работи?
Както казах, скоростта и стремежът за постигане на най-високи резултати са основни елементи в корейската култура. Освен това свързаните с бранда елементи ни дават отговора относно посоката, в която ще продължи "приказката" на Kia. Следващата крачка е сериозна офанзива в областта на силовите агрегати и технологии. Самият факт, че групата Hyundai/Kia Motors привлече на работа Албърт Бирман, бивш изпълнителен директор за развитие на подразделението M Power на BMW, подчертава амбициите на марката да се превърне в лидер не само по отношение на проектиране, но също и по отношение на технология и технически характеристики.
- Как един човек, отдаден до такава степен на автомобилите, си почива?
Приятелите ми често казват, че не мисля за нищо друго, освен за автомобили. Опасявам се, че това е вярно - аз наистина прекарвам много време в четене и разговори относно автомобили. Имам чудесна колекция от книги и енциклопедии за леки автомобили, обичам да присъствам на състезания с малолитражни автомобили и състезания с ретро-коли. Същевременно обаче имам и семейство с 3 деца, които също искат моето внимание. Затова съм щастлив, че преди 4 години мой приятел, който е и президент на местния футболен клуб (SV Germania Ockstadt), ме покани да работя с деца. Присъединих се към треньорския щаб и уча децата, сред които е и моят син, на футбол. Те са на по 10 години и съм много щастлив, че мога да ги науча на играта. Чрез футбола си почивам от натоварванията в работата ми.
Още статии от света на автомобилите четете в Automedia.bg
Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia
Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe
15:27 | 20.02.15 г.Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento. Снимка: Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Съд в Букурещ задължи институции да публикуват данни за ефекти от добива на газ в Черно море
-
Apple и Google рискуват разследване във Великобритания за доминация в мобилните браузъри
-
Частният сектор в еврозоната неочаквано се свива през октомври
-
Шолц затвърди кандидатурата си за канцлер и обеща да избягва ескалация с Русия
-
Испания глобява 5 нискотарифни авиокомпании със 179 млн. евро заради допълнителни такси
-
Финансов анализатор: Горещите пари отиват в Америка за инвестиции в криптоактиви
-
Русия е уведомила САЩ за удара с "Орешник", Путин потвърди успеха на западните ракети
-
Путин: Войната в Украйна се превръща в глобален конфликт
-
Ирина Христова, АОНК: Расте делът на незаконните участници в небанковото кредитиране
-
Защо в България няма банки като Revolut и как се развива финтех секторът у нас?
-
Шведската Northvolt, надежда на Европа в производството на батерии за електромобили, обяви фалит
-
Родителите на Острова са дали 29 млрд. паунда на децата си за покупка на жилище
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Най-големият производител на зехтин в света очаква цените да паднат наполовина
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
-
Коя е най-добрата валута за инвестиции в момента?
-
САЩ обвиниха един от най-богатите хора в света в схема за подкупи за 260 млн. долара
-
Бойко Атанасов: Приемането на България в еврозоната ще доведе до повече инвестиции
-
Защо Германия планира да наруши своето основно икономическо правило?
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Кристин Лагард: Има все по-спешна нужда от интегриране на капиталовите ни пазари
-
Коя ще бъде най-добрата инвестиционна стратегия през 2025 г.?
-
Мирослав Сингер: Нивото на лихвите на ЕЦБ няма да спадне под диапазона от 2%-3%
-
„Градус“ отчита над 37,4 млн. лева консолидирана печалба към края на септември
-
Пазарите в Азия приключиха последния ден от седмицата предимно с повишения
-
Ефектът Тръмп: Нищо не е ясно, докато не стане ясно