Една от най-важните позиции в Kia Europe е поверена на Владислав Алексиев. Той е ръководител продуктови комуникации в компанията, която през последните години се развива с много бързи темпове. Алексиев се срещна с екипа ни по време представянето на новата Kia Sorento в Испания и с радост се съгласи да отговори на въпросите на Automedia.
- Как един българин стигна до висока длъжност в глобална компания, каквато е Кia?
Още от дете се запалих по автомобилите и технологиите и успях да запазя тази страст и досега. В началото това бе нещо като хоби, но впоследствие се превърна в моя професия и това ме прави много щастлив. Все още вярвам, че всеки човек може да успее в своята професия, стига да работи със страст и отдаденост. Това е най-важното качество, което човек трябва да притежава. Националната принадлежност също е нещо хубаво и съм щастлив да я показвам - на бюрото ми е поставено знамето на България като символ, който да показвам на останалите. А също така и напомням на себе си за произхода си.
- Как започна всичко за вас?
Още от дете живея в Германия, където завърших училище и започнах следването си. Като част от учебната си програма попаднах в BMW в Мюнхен и тогава реших да се насоча към автомобилната промишленост. Започнах в Honda Motors Europe (North) през 2001 г., а през 2003 г. се прехвърлих в централата на Mitsubishi Motors за Европа в Амстердам. След 3 години и половина се завърнах в Германия, където започнах работа в току-що създадената Kia Motors Europe във Франкфурт. Първоначално бях продуктов мениджър на отделни модели, а от януари 2014 г. съм ръководител продуктови комуникации в Kia Motors Europe.
- Как гледат в Кia на един българин? Сигурно помага фактът, че в компанията работят хора от много националности?
Да, със сигурност фактът, че има толкова много хора от различни националности помага вратите да бъдат отворени пред всички. Най-важното обаче е човек да се възползва от дадените му шансове и аз съм щастлив, че успях да го направя. Поради факта, че има толкова много различни народности в отдела, ние даваме гласност на този факт и ежедневно си правим шеги за типичните характеристики или клишета за различните нации. Затова може да се каже, че "българският манталитет" винаги присъства. Впрочем в Kia Motors Europe вече работят трима българи плюс един стажант.
- С какво Кia се различава от другите автомобилни компании, в които сте работили преди това?
Благодарение на опита ми в азиатски автомобилни компании през последните 12 години, мога да кажа, че днес съм способен да идентифицирам някои от типичните характеристики за Kia в сравнение с другите марки. Не е случайност, че Kia е един от най-бързо развиващите се брандове в Европа - това се осъществява благодарение на огромната амбиция и главозамайващата скорост на корейците. Те са изключително фокусирани и непрекъснато полагат усилия да бъдат на върха. Едва ли има друга компания, която съществува и функционира изцяло при спазване на своя девиз "Силата да изненадаш". Дори ние - като служители, които знаем как се случват нещата, понякога успяваме да се изненадаме колко бързо се вземат решенията и колко бързо проектите биват одобрени и реализирани. Всичко това е отражение на съвременната корейска култура, която е изградена върху ежедневни предизвикателства - колкото по-голямо е предизвикателството, толкова по-силна е волята то да бъде изпълнено.
Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia
Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe
15:27 | 20.02.15 г.![<p>
Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento.<em> Снимка: Automedia.bg</em></p>](/media/files/resized/article/640x360/50a/09fe71c0c9f077454fca4658f4dd850a-0000189644-article3.jpg)
Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento. Снимка: Automedia.bg
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
напиши коментар
-
Кадър на деня за 25 юли
-
S&P 500 и Nasdaq задълбочават спада след неуспешен опит за завръщане на технологичните гиганти
-
ЕЦБ може да намали лихвите още два пъти тази година
-
През април Унгария е взела заем от 1 млрд. евро от Китай, но признава едва сега
-
Телемедицината е напът да бъде регламентирана законово в България
-
Парите в обращение надхвърлят 29 млрд. лева в края на юни
-
F-16 срещу Су-34 - ще видим ли въздушни двубои през следващите месеци?
-
Японското правителство предлага рекордно увеличение на минималната работна заплата
-
Още нищо не подсказва, че идва краят на въглищата
-
Revolut получи дългоочаквания банков лиценз във Великобритания
-
Златната ера за европейските рафинерии е към своя край
-
Взрив в складове за пиротехника налага евакуацията на живеещи около Елин Пелин
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
S&P 500 и Nasdaq задълбочават спада след неуспешен опит за завръщане на технологичните гиганти
-
ЕЦБ може да намали лихвите още два пъти тази година
-
Парите в обращение надхвърлят 29 млрд. лева в края на юни
1 -
Акциите на "Химимпорт", "М+С Хидравлик" и ПИБ подкрепиха ръста на SOFIX
-
Средните лихви по депозитите на бизнеса спадат през юни, а на домакинствата растат
-
Слаби финансови резултати разочароваха инвеститорите в Европа