Една от най-важните позиции в Kia Europe е поверена на Владислав Алексиев. Той е ръководител продуктови комуникации в компанията, която през последните години се развива с много бързи темпове. Алексиев се срещна с екипа ни по време представянето на новата Kia Sorento в Испания и с радост се съгласи да отговори на въпросите на Automedia.
- Как един българин стигна до висока длъжност в глобална компания, каквато е Кia?
Още от дете се запалих по автомобилите и технологиите и успях да запазя тази страст и досега. В началото това бе нещо като хоби, но впоследствие се превърна в моя професия и това ме прави много щастлив. Все още вярвам, че всеки човек може да успее в своята професия, стига да работи със страст и отдаденост. Това е най-важното качество, което човек трябва да притежава. Националната принадлежност също е нещо хубаво и съм щастлив да я показвам - на бюрото ми е поставено знамето на България като символ, който да показвам на останалите. А също така и напомням на себе си за произхода си.
- Как започна всичко за вас?
Още от дете живея в Германия, където завърших училище и започнах следването си. Като част от учебната си програма попаднах в BMW в Мюнхен и тогава реших да се насоча към автомобилната промишленост. Започнах в Honda Motors Europe (North) през 2001 г., а през 2003 г. се прехвърлих в централата на Mitsubishi Motors за Европа в Амстердам. След 3 години и половина се завърнах в Германия, където започнах работа в току-що създадената Kia Motors Europe във Франкфурт. Първоначално бях продуктов мениджър на отделни модели, а от януари 2014 г. съм ръководител продуктови комуникации в Kia Motors Europe.
- Как гледат в Кia на един българин? Сигурно помага фактът, че в компанията работят хора от много националности?
Да, със сигурност фактът, че има толкова много хора от различни националности помага вратите да бъдат отворени пред всички. Най-важното обаче е човек да се възползва от дадените му шансове и аз съм щастлив, че успях да го направя. Поради факта, че има толкова много различни народности в отдела, ние даваме гласност на този факт и ежедневно си правим шеги за типичните характеристики или клишета за различните нации. Затова може да се каже, че "българският манталитет" винаги присъства. Впрочем в Kia Motors Europe вече работят трима българи плюс един стажант.
- С какво Кia се различава от другите автомобилни компании, в които сте работили преди това?
Благодарение на опита ми в азиатски автомобилни компании през последните 12 години, мога да кажа, че днес съм способен да идентифицирам някои от типичните характеристики за Kia в сравнение с другите марки. Не е случайност, че Kia е един от най-бързо развиващите се брандове в Европа - това се осъществява благодарение на огромната амбиция и главозамайващата скорост на корейците. Те са изключително фокусирани и непрекъснато полагат усилия да бъдат на върха. Едва ли има друга компания, която съществува и функционира изцяло при спазване на своя девиз "Силата да изненадаш". Дори ние - като служители, които знаем как се случват нещата, понякога успяваме да се изненадаме колко бързо се вземат решенията и колко бързо проектите биват одобрени и реализирани. Всичко това е отражение на съвременната корейска култура, която е изградена върху ежедневни предизвикателства - колкото по-голямо е предизвикателството, толкова по-силна е волята то да бъде изпълнено.
Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia
Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe
15:27 | 20.02.15 г.Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento. Снимка: Automedia.bg
напиши коментар
-
Ще забрави ли Германия как се правят автомобили?
-
Технологичните гиганти ще похарчат 200 млрд. долара тази година в преследване на AI
-
Кадър на деня за 2 ноември
-
Каква е реториката на Доналд Тръмп в края на кампанията му - Част II
-
Каква е реториката на Доналд Тръмп в края на кампанията му - Част I
-
Турция и Русия преговарят в Истанбул да има газов хъб
-
Китайците насочват незаконно милиарди долари извън страната
-
"Американска рулетка": При мандат за Тръмп Украйна или ще спечели, или ще загуби всичко
-
Защо икономиката на Испания се разширява по-бързо от другите страни в еврозоната
-
Volkswagen търси начин да избегне закриване на заводи с план за свиване на разходите
-
Швейцария е изправена пред риск от дефлация
-
Одеса е най-честата цел на руските ракети в тила на Украйна през октомври
Най-четени новини
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
-
Минималната заплата във Великобритания ще се повиши с 6,7% през 2025 г.
-
Достъпните европейски електромобили пристигат на пазара
-
Колко е важна марката и защо не можем да имаме кисело мляко „Кисело мляко“?
-
Крахът на Northvolt тласка броя на фалитите в Швеция до исторически високо ниво
-
ГБС участва в изграждането на стратегически газопровод за Централна и Югоизточна Европа
-
Италия удря шамар на Stellantis - свива подкрепата за автоиндустрията с 4,6 млрд. евро
-
Да загубиш 165 хил. паунда за час, или как се случват измами в Revolut
-
Деси Стоянова: Когато си свел публичния си образ до редове в LinkedIn, пропускаш възможности
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
Вълната от евтини китайски електромобили застигна и българския пазар
-
Бивш шеф на "Роскосмос": Дронове смениха "адресната регистрация" на Черноморския флот
-
Акио Тойода: Пълната електрификация при колите ще доведе до загуба на работни места
-
Гуверньорът на Австрийската национална банка: С удоволствие бих приветствал България в еврозоната
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Движението на цените на зърнените култури се успокоява
-
Nvidia ще замени Intel в Dow Jones Industrial Average
-
Технологичните гиганти изведоха Dow Jones на зелена територия през тази седмица
-
Европейските фондови пазари започват позитивно ноември
-
SOFIX с 0,83% седмично повишение до 854,17 пункта
-
Финансовото министерство очаква дефицит от 2% от БВП в края на октомври