Една от най-важните позиции в Kia Europe е поверена на Владислав Алексиев. Той е ръководител продуктови комуникации в компанията, която през последните години се развива с много бързи темпове. Алексиев се срещна с екипа ни по време представянето на новата Kia Sorento в Испания и с радост се съгласи да отговори на въпросите на Automedia.
- Как един българин стигна до висока длъжност в глобална компания, каквато е Кia?
Още от дете се запалих по автомобилите и технологиите и успях да запазя тази страст и досега. В началото това бе нещо като хоби, но впоследствие се превърна в моя професия и това ме прави много щастлив. Все още вярвам, че всеки човек може да успее в своята професия, стига да работи със страст и отдаденост. Това е най-важното качество, което човек трябва да притежава. Националната принадлежност също е нещо хубаво и съм щастлив да я показвам - на бюрото ми е поставено знамето на България като символ, който да показвам на останалите. А също така и напомням на себе си за произхода си.
- Как започна всичко за вас?
Още от дете живея в Германия, където завърших училище и започнах следването си. Като част от учебната си програма попаднах в BMW в Мюнхен и тогава реших да се насоча към автомобилната промишленост. Започнах в Honda Motors Europe (North) през 2001 г., а през 2003 г. се прехвърлих в централата на Mitsubishi Motors за Европа в Амстердам. След 3 години и половина се завърнах в Германия, където започнах работа в току-що създадената Kia Motors Europe във Франкфурт. Първоначално бях продуктов мениджър на отделни модели, а от януари 2014 г. съм ръководител продуктови комуникации в Kia Motors Europe.
- Как гледат в Кia на един българин? Сигурно помага фактът, че в компанията работят хора от много националности?
Да, със сигурност фактът, че има толкова много хора от различни националности помага вратите да бъдат отворени пред всички. Най-важното обаче е човек да се възползва от дадените му шансове и аз съм щастлив, че успях да го направя. Поради факта, че има толкова много различни народности в отдела, ние даваме гласност на този факт и ежедневно си правим шеги за типичните характеристики или клишета за различните нации. Затова може да се каже, че "българският манталитет" винаги присъства. Впрочем в Kia Motors Europe вече работят трима българи плюс един стажант.
- С какво Кia се различава от другите автомобилни компании, в които сте работили преди това?
Благодарение на опита ми в азиатски автомобилни компании през последните 12 години, мога да кажа, че днес съм способен да идентифицирам някои от типичните характеристики за Kia в сравнение с другите марки. Не е случайност, че Kia е един от най-бързо развиващите се брандове в Европа - това се осъществява благодарение на огромната амбиция и главозамайващата скорост на корейците. Те са изключително фокусирани и непрекъснато полагат усилия да бъдат на върха. Едва ли има друга компания, която съществува и функционира изцяло при спазване на своя девиз "Силата да изненадаш". Дори ние - като служители, които знаем как се случват нещата, понякога успяваме да се изненадаме колко бързо се вземат решенията и колко бързо проектите биват одобрени и реализирани. Всичко това е отражение на съвременната корейска култура, която е изградена върху ежедневни предизвикателства - колкото по-голямо е предизвикателството, толкова по-силна е волята то да бъде изпълнено.
Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia
Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe
15:27 | 20.02.15 г.Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento. Снимка: Automedia.bg
напиши коментар
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Stellantis се отказва от плана си да съкрати 1100 служители в САЩ
-
Две трети от французите вече са недоволни от новия премиер Франсоа Байру
-
Вуйчич от ЕЦБ: Намаляването на лихвените проценти ще продължи и догодина
-
Леонардо ди Каприо инвестира милиони в диамантения бум в Испания
-
Без бюджет за 2025 г. и без удължителен закон: какво следва?
-
Акция на седмицата: „Еврохолд България“ АД
-
Унгарската MOL иска да купи рафинерията на „Лукойл“ в Бургас
-
Тръмп заяви, че може да поиска Панама да върне Панамския канал на САЩ
-
Имотният пазар в Европа набира инерция с навлизането си в 2025 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Вуйчич от ЕЦБ: Намаляването на лихвените проценти ще продължи и догодина
-
Акция на седмицата: „Еврохолд България“ АД
-
Без бюджет за 2025 г. и без удължителен закон: какво следва?
-
BNP Paribas придобива част от бизнеса на Axa за 5,1 млрд. евро
-
Играта на гадаене за неутрални лихви е с високи залози на пазара на облигации
2