Японският автомобилен производител Nissan временно замразява работата върху най-смелите си и нестандартни проекти, за да съсредеточи усилия за развитието на масовите си модели, които носят и по-големи приходи, съобщи агенция Automotive News.
Според информацията засега японците са спрели да работят върху създаването на бюдежтен спортен автомобил в стила на концепта iDx, на нова версия на нестандартната спортната машина BladeGlider с ниско разположени предни колела и на мощния седан със задвижване на четирите колела Infiniti Q50 Eau Rouge.
Най-важният от тези три модела бе именно IDx, която трябваше да привлече младите клиенти на марката. Що се касае до BladeGlider - той трябваше да се превърне в реклама на електромобилите и да покаже високите технологии, с които разполага Infiniti. При него има проблем и с интелектуалната собственост, за която претендира американската компания DeltaWing Racing Cars LLC.
Третият проект - Q50 Eau Rouge, от своя страна трябваше да вдъхне нов живот на премиум-марката Infiniti. Той обаче също засега ще бъде замразен, след като остана без двама от най-сериозните си поддръжници – бившият вицепрезидент на Nissan Анди Палмър и екс-шефът на Infiniti Йохан де Нийсен, които напуснаха компанията. Първият оглави Aston Martin, а вторият – Cadillac. тят върху Q50 Eau Rouge, ще насочат усилия върху пускането на пазара на купето Q60 с 2.0-литров двигател Mercedes-Benz. То ще замени модела G37, който за последните 12 години записваше средно по 14 000 продажби годишно. За сравнение, маркетолозите на компанията пресметнаха, че от Q50 Eau Rouge ще се продават едва няколкостотин бройки на година.
Още автомобилни новини четете в Automedia.bg