Германският производител Opel и сестринската му марка Vauxhall стартират спешна сервизна проверка за моделите ADAM и Corsa, съобщават от компанията.
Засегнати са около 8 000 представителя на двата модела, доставени до клиенти след май 2014 г. Проблемът е част на кормилната система, която не отговаря на техническите условия. С цел избягване на какъвто и да било риск, тези коли не трябва да бъдат шофирани преди да им бъде направен преглед, сигнализират от компанията.
"Opel ще се свърже с клиентите по различни видове комуникационни канали. Собствениците на автомобили от тези модели могат сами да разберат дали техните коли са предмет на кампанията, като отидат на сайта на Opel за тяхната страна (за България той е www.opel.bg). Клиентите, които имат допълнителни въпроси, могат да получат незабавна помощ на номера на горещата линия /02/ 935 81 95 или на е-мейл адрес: cac@hu.gm.com. В случай, че тяхната кола е засегната, с клиентите ще се свържат от компанията", сочи официалната информация от Opel.
Към момента не са известни никакви инциденти или наранявания вследствие на тази ситуация. Проблемната част на кормилната система е била е установена по време на рутинна проверка на качеството в завода, в който се произвеждат тези модели.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Засегнати са около 8 000 представителя на двата модела, доставени до клиенти след май 2014 г. Проблемът е част на кормилната система, която не отговаря на техническите условия. С цел избягване на какъвто и да било риск, тези коли не трябва да бъдат шофирани преди да им бъде направен преглед, сигнализират от компанията.
"Opel ще се свърже с клиентите по различни видове комуникационни канали. Собствениците на автомобили от тези модели могат сами да разберат дали техните коли са предмет на кампанията, като отидат на сайта на Opel за тяхната страна (за България той е www.opel.bg). Клиентите, които имат допълнителни въпроси, могат да получат незабавна помощ на номера на горещата линия /02/ 935 81 95 или на е-мейл адрес: cac@hu.gm.com. В случай, че тяхната кола е засегната, с клиентите ще се свържат от компанията", сочи официалната информация от Opel.
Към момента не са известни никакви инциденти или наранявания вследствие на тази ситуация. Проблемната част на кормилната система е била е установена по време на рутинна проверка на качеството в завода, в който се произвеждат тези модели.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.