IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Volkswagen Golf през 2019 г.

Британското издание Аutocar разкрива информация за следващото поколение на модела

09:35 | 19.08.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<strong><a href="http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/22600-volkswagen-predstavi-golf-edition/">Юбилейният Golf </a></strong>по случай 40-годишнината на модела. <em>Снимка: Volkswagen </em></p>

Юбилейният Golf по случай 40-годишнината на модела. Снимка: Volkswagen

До появата на следващото поколение Volkswagen Golf има цели 5 години, но британското издание Аutocar вече разполага с информация за модела. Той трябва да бъде изключително икономичен, тъй като през 2020 година в Европа ще влязат в сила нови екологични стандартни, които осмото поколение на Golf ще трябва да покрие.

За да се вмести в новите норми, които изискват моделната гама на масовите производители на автомобили да отделя средно по не повече от 95 гр/км. вредни СО2 емисии, новият Volkswagen Golf ще трябва да претърпи фундаментални промени както в дизайна, така и в задвижването.

Според информацията на Аutocar дизайнът на осмото поколение Golf ще бъде силно повлиян от свръхикономичния модел XL1. Все пак формите на колата ще останат разпознаваеми, като очакванията са Golf да има по-нисък силует и активна аеродинамика.

Автомобилът ще продължи да използва платформата MQB, която дебютира при настоящото поколение, но общата му маса ще бъде под 1100 кг. Това ще бъде постигнато с използването на леки, но здрави материали както в купето, така и в конструкцията.

Ще бъде заложено и на редица технологии за алтернативно задвижване. Сред тях е система с маховик, който съхранява енергията при спиране и след това я праща към пътя. Подобна система вече се използва от Volvo, като при Golf маховикът най-вероятно ще задвижва задните колела. Той може да достави до 40 к.с. допълнителна мощност.

Моделът ще бъде снабден с нови двигатели, които се изключват частично или напълно при ниско натоварване, движение по инерция или спиране. Друга новост ще бъдат електрическите турбини, с които ще се оборудват турбо двигателите с малък обем. Задачата на тези компресори ще бъде да подпомагат класическите турбини - те ще набавят необходимото количество свеж въздух за турбото, когато двигателят работи в ниски обороти, за да може турбината да се развърти моментално при натискането на педала на газта.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:16 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още