Главният изпълнителен директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн заяви пред Bloomberg, че иска да редуцира времето за пускане на нови модели. Вместо през 7 години, както е сега, автомобилите да сменят поколенията си през период от 5 години.
"По-честата смяна на поколенията на нашите автомобили ще ни позволи да предлагаме на клиентите по-актуален дизайн и най-новите си технологии. А това със сигурност ще помогне за увеличаване на продажбите", заяви Хорн в интервю за икономическата агенция.
Планът на Майкъл Хорн предвижда моделите на Volkswagen да сменят поколенията си през период от 5 години, а фейслифт да бъде правен след третата година от пазарната им премиера.
Към момента планът все още не е получил одобрението от Борда на директорите на компанията. Ако все пак това стане, решението ще влезе в сила най-рано през 2017 г.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите
Вместо през 7 години, както е сега, поколенията може се сменят през период от 5 години
18:43 | 02.06.14 г.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Тръмп и Tesla помогнаха на Wall Street да запише една от най-добрите си седмици за 2024 г.
-
Кризата с цените на енергията само за кратко затегна мерките за енергийна ефективност
-
Кадър на деня за 11 ноември
-
Европейските имигранти в САЩ намаляват
-
ООН гледа с тревога към завръщането на Доналд Тръмп в Белия дом
-
Притеснения за производството тласнаха индекса на цените на храните в света до 18-месечен връх
-
Русия започна да използва масово дронове с термобарична бойна глава
-
Европейските държави започват работа по проект за кораб от следващо поколение
-
Байдън призова американците "да снижат градуса" след победата на Тръмп
-
Коалицията в Германия се разпадна заради Украйна - Линднер искал да даде ракети, не пари
-
Какъв е двигателят на силната пазарна реакция на победата на Тръмп?
-
Луксозната страст към автомобилите – пазар за 2 млрд. долара
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Украйна е близо до своята ракета, способна да порази Москва, но ѝ липсват компоненти
-
Китайците насочват незаконно милиарди долари извън страната
-
Западни служби обвиняват Русия в опит за саботаж на самолети, летящи за САЩ и Канада
-
Какво ще получи Илон Мъск след избирането на Доналд Тръмп за президент?
-
"Лукойл" планира да продаде рафинерията си в Бургас на катарско-британски консорциум
-
Защо икономиката на Испания се разширява по-бързо от другите страни в еврозоната
-
Първи близки кадри на руския изтребител Су-57 от Китай показват смущаващо лошо качество
-
Кешовите наличности на Berkshire Hathaway достигнаха рекордните 325 млрд. долара
-
Криза с маслото в Русия показва нарастващата икономическа цена на войната
-
Да загубиш 165 хил. паунда за час, или как се случват измами в Revolut
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
Деси Стоянова: Когато си свел публичния си образ до редове в LinkedIn, пропускаш възможности
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
Вълната от евтини китайски електромобили застигна и българския пазар
-
Бивш шеф на "Роскосмос": Дронове смениха "адресната регистрация" на Черноморския флот
-
Акио Тойода: Пълната електрификация при колите ще доведе до загуба на работни места
-
Гуверньорът на Австрийската национална банка: С удоволствие бих приветствал България в еврозоната
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Тръмп и Tesla помогнаха на Wall Street да запише една от най-добрите си седмици за 2024 г.
-
Н. Стойков: Доналд Тръмп прави инвестициите в петролни компании отново привлекателни
-
Кризата в Германия заличи оптимизма на борсите в Европа последната сесия за седмицата
-
БНЕБ увеличава капитала със собствени средства до над 5,3 млн. лв.
-
Другата голяма победа на криптоиндустрията след Тръмп – американският борсов регулатор
-
SOFIX отчита 0,61% седмичен ръст до 859,4 пункта