Световните продажби на най-големия производител на автомобили в Европа Volkswagen Group са нараснали с 8,2% през април до 848 500 автомобила, съобщава Ройтерс, базирайки се на данни от компанията.
Германският гигант, в който влизат марките VW, Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda и Audi регистрира увеличение в продажбите си и през първите четири месеца на година. Ръстът за периода е 6,4% до 3,25 млн. автомобила.
Увеличението се дължи на доброто представяне на групата на пазарите на Европа, Китай и Азиатско-тихоокеанския регион, което компенсира по-слабите продажби в останалите региони.
През първите четири месеца на годината Volkswagen Group регистрира ръст от 8.0 % в Европа до 1,30 млн. автомобила. В Китай продажбите на групата са се увеличили със 17% до 1,19 млн. коли, а в Азиатско-тихоокеанския регион ръстът достига 15,7 % до 1,31 млн. автомобила.
Това компенсира по-слабите резултатите на останалите пазари. В Русия, например, Volkswagen group отбелязва спад от 4,3% в продажбите си за първите четири месеца. С цели 21% пък са намалели регистрациите на групата в Южна Америка спрямо същия период на 2013 година. В Северна Америка спадът е с 2,9%.
Резултатите по марки сочат ръст за основната марка Volkswagen, чиито световни продажби през първите четири месеца са нараснали с 4,6% до 1,99 мнл. коли. Audi също записва ръст - от 11,7%, а продажбите достигат 561 900. Спортната марка Porsche е доставила 55 000 нови автомобила през периода януари - април, които представляват ръст от 5,2%. Най-голямо е увеличението при продажбите на Skoda - с цели 13%. За периода чешката марка е реализирала на пазара 336 800 автомобила. Увеличение записва дори проблемният SEAT (+8,8), продавайки 127 400 нови коли. При гамата от лекотоварни модели на групата се отбелязва спад от 2,4% до 166 000 продажби.
Информация за марките Bentley и Lamborghini не е разпространена. Данните освен това не включват резултатите на MAN и Scania.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Германският гигант, в който влизат марките VW, Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda и Audi регистрира увеличение в продажбите си и през първите четири месеца на година. Ръстът за периода е 6,4% до 3,25 млн. автомобила.
Увеличението се дължи на доброто представяне на групата на пазарите на Европа, Китай и Азиатско-тихоокеанския регион, което компенсира по-слабите продажби в останалите региони.
През първите четири месеца на годината Volkswagen Group регистрира ръст от 8.0 % в Европа до 1,30 млн. автомобила. В Китай продажбите на групата са се увеличили със 17% до 1,19 млн. коли, а в Азиатско-тихоокеанския регион ръстът достига 15,7 % до 1,31 млн. автомобила.
Това компенсира по-слабите резултатите на останалите пазари. В Русия, например, Volkswagen group отбелязва спад от 4,3% в продажбите си за първите четири месеца. С цели 21% пък са намалели регистрациите на групата в Южна Америка спрямо същия период на 2013 година. В Северна Америка спадът е с 2,9%.
Резултатите по марки сочат ръст за основната марка Volkswagen, чиито световни продажби през първите четири месеца са нараснали с 4,6% до 1,99 мнл. коли. Audi също записва ръст - от 11,7%, а продажбите достигат 561 900. Спортната марка Porsche е доставила 55 000 нови автомобила през периода януари - април, които представляват ръст от 5,2%. Най-голямо е увеличението при продажбите на Skoda - с цели 13%. За периода чешката марка е реализирала на пазара 336 800 автомобила. Увеличение записва дори проблемният SEAT (+8,8), продавайки 127 400 нови коли. При гамата от лекотоварни модели на групата се отбелязва спад от 2,4% до 166 000 продажби.
Информация за марките Bentley и Lamborghini не е разпространена. Данните освен това не включват резултатите на MAN и Scania.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.