Всъдеходното купе на Mercedes-Benz няма да се казва MLC, както се твърдеше досега, а ще приеме името ML Coupe, съобщава Worldcarfans. Изданието цитира близки до производителя източници, които посочват, че моделът ще стъпи на пазарите още в края на 2015 г.
Бъдещият всъдеход ще използва базата на M-Class, като ще се качи на поточните линии през третото тримесечие на 2015 г. Производството му ще се осъществява в САЩ в завода на германската компания в Таскалуса, Алабама. Във фабриката в момента се произвеждат C-Class, GL и ML, както и R-Class за пазара на Китай.
Към момента моделът носи кодовото име C292 и се тества усилено в различни райони по света. Твърди се, че продуктовата му версия ще бъде почти аналогична с концепцията Coupe SUV, която Mercedes-Benz представи на изложението в Пекин.
Бъдещият модел ще бъде пряк конкурент на BMW X6. Очаква се габаритите му да останат непроменени спрямо концептуалния вариант. А именно - 4935 мм дължина, 2044 мм широчина, 1739 мм височина и междуосието от 2916 мм. За сравнение BMW X6 е с 58 мм по-къс, с 61 мм по-тесен и с 40 мм по-нисък. Неговото междуосие обаче е по-дълго със 17 мм.
Моделът ще получи адаптивно окачване и системата против накланяне на каросерията Active Curve System, която дебютира с новата S-Class. Двигателите ще бъдат 4-, 6- и 8-цилиндрови, като ще има топ-версия, дело на AMG.
Премиерата на продуктовата версия на ML Coupe ще се състои през първата половина на 2015 година, а продажбите ще стартират няколко месеца след това.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Към момента моделът носи кодовото име C292 и се тества усилено в различни райони по света. Твърди се, че продуктовата му версия ще бъде почти аналогична с концепцията Coupe SUV, която Mercedes-Benz представи на изложението в Пекин.
Бъдещият модел ще бъде пряк конкурент на BMW X6. Очаква се габаритите му да останат непроменени спрямо концептуалния вариант. А именно - 4935 мм дължина, 2044 мм широчина, 1739 мм височина и междуосието от 2916 мм. За сравнение BMW X6 е с 58 мм по-къс, с 61 мм по-тесен и с 40 мм по-нисък. Неговото междуосие обаче е по-дълго със 17 мм.
Моделът ще получи адаптивно окачване и системата против накланяне на каросерията Active Curve System, която дебютира с новата S-Class. Двигателите ще бъдат 4-, 6- и 8-цилиндрови, като ще има топ-версия, дело на AMG.
Премиерата на продуктовата версия на ML Coupe ще се състои през първата половина на 2015 година, а продажбите ще стартират няколко месеца след това.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.