IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Honda иска по-добро представяне в Китай

Японската компания удвоява моделите си за най-големия автомобилен пазар в света

17:50 | 11.05.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Премиерата на концепцията Honda Spirior в Пекин. <em>Снимка: Automedia.bg </em></p>

Премиерата на концепцията Honda Spirior в Пекин. Снимка: Automedia.bg

Японският автомобилен производител Honda си е поставил за цел да увеличи пазарния си дял в Китай, съобщава Ройтерс, цитирайки японския вестник Nikkei.

Увеличаването на продажбите в страната ще бъде постигнато най-вече с нови модели. След около две години гамата на марката в Китай ще бъде представена от 20 модела, докато в момента тя наброява едва 10 модела.

За да бъде възможно това, в съответствие с местните закони, Honda ще сподели свои платформи и технологии с партньорите си в страната - Dongfeng Motor и GAIG. Освен това японската компания ще увеличи използването на произведени в Китай части за местните си модели, за да минимализира разходите за производство.

Част от бъдещите си модели за китайския пазар Honda показа на изложението в Пекин през април. Концепцията Spirior, например, представя следващото поколение седана Accord за Китай, а компактният Concept B дава първи поглед към бъдещ лифтбек, който ще дебютира на местния пазар през 2016 г.

Анализатори прогнозират, че през тази година пазарът на автомобили в Китай ще отбележи двуцифрен ръст, продиктуван от увеличаващото се търсене. Местните клиенти предпочитат чуждестранните марки автомобили, което кара повечето световни автомобилни компании да инвестират все повече на най-големия автомобилен пазар в света.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:34 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още