Японският автомобилен производител Honda си е поставил за цел да увеличи пазарния си дял в Китай, съобщава Ройтерс, цитирайки японския вестник Nikkei.
Увеличаването на продажбите в страната ще бъде постигнато най-вече с нови модели. След около две години гамата на марката в Китай ще бъде представена от 20 модела, докато в момента тя наброява едва 10 модела.
За да бъде възможно това, в съответствие с местните закони, Honda ще сподели свои платформи и технологии с партньорите си в страната - Dongfeng Motor и GAIG. Освен това японската компания ще увеличи използването на произведени в Китай части за местните си модели, за да минимализира разходите за производство.
Част от бъдещите си модели за китайския пазар Honda показа на изложението в Пекин през април. Концепцията Spirior, например, представя следващото поколение седана Accord за Китай, а компактният Concept B дава първи поглед към бъдещ лифтбек, който ще дебютира на местния пазар през 2016 г.
Анализатори прогнозират, че през тази година пазарът на автомобили в Китай ще отбележи двуцифрен ръст, продиктуван от увеличаващото се търсене. Местните клиенти предпочитат чуждестранните марки автомобили, което кара повечето световни автомобилни компании да инвестират все повече на най-големия автомобилен пазар в света.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Увеличаването на продажбите в страната ще бъде постигнато най-вече с нови модели. След около две години гамата на марката в Китай ще бъде представена от 20 модела, докато в момента тя наброява едва 10 модела.
За да бъде възможно това, в съответствие с местните закони, Honda ще сподели свои платформи и технологии с партньорите си в страната - Dongfeng Motor и GAIG. Освен това японската компания ще увеличи използването на произведени в Китай части за местните си модели, за да минимализира разходите за производство.
Част от бъдещите си модели за китайския пазар Honda показа на изложението в Пекин през април. Концепцията Spirior, например, представя следващото поколение седана Accord за Китай, а компактният Concept B дава първи поглед към бъдещ лифтбек, който ще дебютира на местния пазар през 2016 г.
Анализатори прогнозират, че през тази година пазарът на автомобили в Китай ще отбележи двуцифрен ръст, продиктуван от увеличаващото се търсене. Местните клиенти предпочитат чуждестранните марки автомобили, което кара повечето световни автомобилни компании да инвестират все повече на най-големия автомобилен пазар в света.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.