Следващото поколение Mercedes-Benz E-Class - W213, трябва да се появи в съвсем близко бъдеще - през 2016 г., като обещава да направи голяма крачка напред. И съответно - да позволи на компанията да продължи да се бори успешно с големите си конкуренти BMW и Audi. Изданието GTCarLot разкрива част от това, което ще предложи моделът на своите бъдещи клиенти.
Вече се знае, че новият E-Class ще разчита на редови 6-цилиндрови двигатели, каквито Mercedes-Benz не е използвал от години. В новата гама мотори ще влязат бензинов 4-цилиндров (M254) агрегат с обем 2 литра и 6-цилиндров (M256) с обем 3 литра, а също така и 4- и 6-цилиндрови дизели (OM654 и OM656).
Бензиновата шестица ще се предлага с две нива на мощност - 367 и 436 к.с., което няма как да бъде постигнато без турбо-компресори. Дизелът с 6 цилиндъра също ще бъде в два варианта - 313 и 400 к.с,. докато "събратята" им с 4 цилиндъра ще предлагат 210 к.с. (при бензина) и 170 к.с. (при дизела).
Освен това следващата Е-Class ще разполага и с няколко хибридни варианта. Базовият ще получи 2-литров бензинов или дизелов двигател, на който ще помага електрически мотор с 41 к.с. През 2017 г. ще се появи и версия, която ще може да се зарежда от електропреносната мрежа. При нея електромоторът ще разчита на 122 к.с.
Предполага се, че новите мотори ще получат най-новите достижения на Mercedes-Benz в областта на газоразпределението, впръскването и изгарянето на сместа, топлинния баланс и т.н. Като цяло двигателите ще бъдат еволюция на настоящите, сред които е M274, дебютирал на новата C-Class през миналата година. При E-Class конструкция на двигателите ще бъде усъвършенствана и затова ще получат нови индекси.
Сегашните мотори V6 с обем 3 и 3,5 литра от серията М270 и V8 с обем 4,7 и 5,5 литра от серията М278 предстои да бъдат развити за в бъдеще. Така например суперколата AMG GT ще получи нов би-турбо двигател V8 с обем 4 литра, който е изграден на базата на два 2-литрови агрегати с 4 цилиндъра - M133 от A45 AMG.
Ясно е още, че през 2016 г. освен седанът E-Class ще се появи и удължена версия (отново седан), предназначена специално за Китай. През 2017 г. ще излязат комби и купе, а през 2018 г. - кабриолет. В същото време, за разлика от настоящото поколение на купето и кабриото, които са на базата на C-Class, бъдещите такива модификации ще си бъдат истински Е-Class. А това означава - повече простор и лукс вътре в автомобила.
Що се касае до платформата - за следващата Е-Class ще се използва MRA, която дебютира при новата С-Class. Само че тя ще бъде модернизирана и съответно ще позволи на нея да бъдат изградени и други модели на Mercedes-Benz. Сред тях ще бъдат още GLK и CLS, които също ще получат въздушно окачване. Част от шасито ще бъде използвано и за следващото поколение на S-Class във версиите седан и купе.
Още за Mercedes-Benz E-Class вижте в Automedia.bg
Какво да очакваме от новата E-Class на Mercedes-Benz?
Моделът ще се предлага с модернизирани двигатели и платформа
12:30 | 22.03.14 г.![<p style="text-align: justify;">
Сегашното поколение Mercedes-Benz E-Class.<em> Снимка: Daimler</em></p>](/media/files/resized/article/640x360/98a/a9c1b87762c1bf14e0505c2e248a698a-0000168895-article3.jpg)
Сегашното поколение Mercedes-Benz E-Class. Снимка: Daimler
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
напиши коментар
-
Засилва се интересът към устойчив туризъм у нас, отчитат от бранша
-
Акциите на Wall Street почти не трепват след слабите икономически данни от САЩ*
-
Урсула фон дер Лайен се насочва към труден вот за втори мандат
-
Броят на позициите в частния сектор в САЩ е нараснал по-малко от очакваното през юни
-
Украйна преговаря за транзит на азерски вместо руски газ за Европа
-
Приходите на Русия от петрол и газ са нараснали с 41% през първото полугодие
-
Рискът от нов пожар в еврозоната се увеличава
-
Великобритания се превръща в сигурно убежище за инвеститорите, изплашени от хаоса във Франция
-
Германските фирми късат със следвоенното табу за доставки за отбранителния сектор
-
Гърция стана първата страна в ЕС, която въведе 6-дневна работна седмица
-
Мишката щракна в капана, или как работодателите се справят с имитиращите работа
-
Светът има проблем за 91 трлн. долара и предстои труден избор
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Акциите на Wall Street почти не трепват след слабите икономически данни от САЩ*
-
Хедж фондовете са разпродавали акции с бързи темпове през юни
-
Спот етер ETF-ите може да получат зелена светлина още в средата на юли
-
Япония пуска в обращение нови банкноти с холограмни портрети
-
„Доверие ОХ“ ще затвори дъщерното дружество за производство на перилни и почистващи препарати
-
Азиатско-тихоокеанските пазари отбелязват предимно повишения