Следващото поколение Mercedes-Benz E-Class - W213, трябва да се появи в съвсем близко бъдеще - през 2016 г., като обещава да направи голяма крачка напред. И съответно - да позволи на компанията да продължи да се бори успешно с големите си конкуренти BMW и Audi. Изданието GTCarLot разкрива част от това, което ще предложи моделът на своите бъдещи клиенти.
Вече се знае, че новият E-Class ще разчита на редови 6-цилиндрови двигатели, каквито Mercedes-Benz не е използвал от години. В новата гама мотори ще влязат бензинов 4-цилиндров (M254) агрегат с обем 2 литра и 6-цилиндров (M256) с обем 3 литра, а също така и 4- и 6-цилиндрови дизели (OM654 и OM656).
Бензиновата шестица ще се предлага с две нива на мощност - 367 и 436 к.с., което няма как да бъде постигнато без турбо-компресори. Дизелът с 6 цилиндъра също ще бъде в два варианта - 313 и 400 к.с,. докато "събратята" им с 4 цилиндъра ще предлагат 210 к.с. (при бензина) и 170 к.с. (при дизела).
Освен това следващата Е-Class ще разполага и с няколко хибридни варианта. Базовият ще получи 2-литров бензинов или дизелов двигател, на който ще помага електрически мотор с 41 к.с. През 2017 г. ще се появи и версия, която ще може да се зарежда от електропреносната мрежа. При нея електромоторът ще разчита на 122 к.с.
Предполага се, че новите мотори ще получат най-новите достижения на Mercedes-Benz в областта на газоразпределението, впръскването и изгарянето на сместа, топлинния баланс и т.н. Като цяло двигателите ще бъдат еволюция на настоящите, сред които е M274, дебютирал на новата C-Class през миналата година. При E-Class конструкция на двигателите ще бъде усъвършенствана и затова ще получат нови индекси.
Сегашните мотори V6 с обем 3 и 3,5 литра от серията М270 и V8 с обем 4,7 и 5,5 литра от серията М278 предстои да бъдат развити за в бъдеще. Така например суперколата AMG GT ще получи нов би-турбо двигател V8 с обем 4 литра, който е изграден на базата на два 2-литрови агрегати с 4 цилиндъра - M133 от A45 AMG.
Ясно е още, че през 2016 г. освен седанът E-Class ще се появи и удължена версия (отново седан), предназначена специално за Китай. През 2017 г. ще излязат комби и купе, а през 2018 г. - кабриолет. В същото време, за разлика от настоящото поколение на купето и кабриото, които са на базата на C-Class, бъдещите такива модификации ще си бъдат истински Е-Class. А това означава - повече простор и лукс вътре в автомобила.
Що се касае до платформата - за следващата Е-Class ще се използва MRA, която дебютира при новата С-Class. Само че тя ще бъде модернизирана и съответно ще позволи на нея да бъдат изградени и други модели на Mercedes-Benz. Сред тях ще бъдат още GLK и CLS, които също ще получат въздушно окачване. Част от шасито ще бъде използвано и за следващото поколение на S-Class във версиите седан и купе.
Още за Mercedes-Benz E-Class вижте в Automedia.bg
Какво да очакваме от новата E-Class на Mercedes-Benz?
Моделът ще се предлага с модернизирани двигатели и платформа
12:30 | 22.03.14 г.Сегашното поколение Mercedes-Benz E-Class. Снимка: Daimler
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Кадър на деня за 22 ноември
-
Dow се покачи с над 400 пункта и затвори с рекорд
-
Amazon ще инвестира още 4 млрд. долара в Anthropic, най-големия съперник на OpenAI
-
Успя ли Бразилия да зададе дневния ред на срещата на Г-20?
-
Над 411 млн. лева взеха фирмите с проекти за иновации
-
Биткойнът кръжи в подножието на 100 хил. долара, но има предупреждения за корекции
-
Русия е уведомила САЩ за удара с "Орешник", Путин потвърди успеха на западните ракети
-
Защо в България няма банки като Revolut и как се развива финтех секторът у нас?
-
В плановете на Русия няма вариант за независима държава Украйна
-
Еврото се срина до двегодишно дъно след разочароващи икономически данни от региона
-
България и Румъния се доближават до пълноправно членство в Шенген още от януари
-
Българите ще могат да пътуват без виза до Китай от края на ноември
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
-
Най-големият производител на зехтин в света очаква цените да паднат наполовина
-
Коя е най-добрата валута за инвестиции в момента?
-
Бойко Атанасов: Приемането на България в еврозоната ще доведе до повече инвестиции
-
Русия е уведомила САЩ за удара с "Орешник", Путин потвърди успеха на западните ракети
-
САЩ обвиниха един от най-богатите хора в света в схема за подкупи за 260 млн. долара
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow се покачи с над 400 пункта и затвори с рекорд
-
Биткойнът кръжи в подножието на 100 хил. долара, но има предупреждения за корекции
-
Черна гора се присъедини към Единната зона за плащания в евро
-
Британският индекс FTSE 100 записа най-силната си сесия от три месеца
-
SOFIX се понижи с 0,8% за седмицата
-
Спадът на продажбите на „Стара планина холд“ се задържа над 30% и към края на октомври