Компанията Qoros, основана от израелския консорциум Israel Corporation и китайският автопроизводител Chery, демонстрира два серийни модела на изложението в Женева. Интересното е, че от компанията нямат намерение да избързват с лансирането им на Стария континент.
В Qoros предпочитат да стъпят в Европа с малки, но премерени крачки, за да се запознаят отблизо със спецификите на този пазар. Първите продажби на континента ще стартират в Словакия, а след това марката ще бъде въведена поетапно и на по-големите пазари.
"Ние сме наясно, че западноевропейските клиенти няма да ни простят, ако стартираме нашите операции, без да сме подготвени, зави по време на автосалона в Женева Кристиано Карлути, директор продажби и маркетинг в Qoros за пазарите на Европа, Близкия изток и Африка. "В момента планираме и тестваме. Искаме да съберем обратна връзка от нашите дилъри, да оптимизираме снабдяването, да обезпечим сервизното обслужване. Това е целта на първата фаза на нашата европейска офанзива".
Едва след като всички въпросителни бъдат изчистени, компанията ще стартира операциите си в Европа на пълни обороти. Първоначално обаче продажбите ще бъдат съсредоточени на по-малките пазари на континента, като постепенно Qoros ще отвори свои представителства и в страни като Германия и Великобритания.
"Нашата цел е да имаме пълноценни операции в Европа, но планът ни предвижда това да бъде изпълнено след няколко години. Вярваме, че нашата офанзива трябва да бъде с малки, но премерени крачки", допълни Карлути.
Qoros вече успя да привлече вниманието на европейците със своя първи модел - 3 Sedan, който регистрира най-добрите резултати при краш-тестовете на Euro NCAP за 2013 г.
Въпросният най-сигурен модел в Европа беше представен за първи път по време на миналогодишното изложение в Женева. А на настоящия салон се появи и вторият модел на марката - 3 Hatch. Той е създаден на базата на седана, специално за пазара на Стария континент, където хечбек моделите са особено търсени.
Qoros 3 Hatch е със 177 мм по-къс от седана Qoros 3 Sedan, но има аналогични дължина, широчина и междуосие. В стандартното му оборудване са включени джанти с размер 16 инча, а срещу доплащане могат да бъдат поставени 17- или 18-инчови колела. Без да доплащат, бъдещите клиенти на модела ще могат да избират измежду 6 цвята за екстериора. Също като стандартно оборудване идва 3.5-инчов TFT дисплей, разположен на арматурното табло. В базовото оборудване на Qoros3 е включена дори мултимедийна система с 8-инчов сензорен дисплей, разпознаващ жестовете на няколко пръста едновременно.
Моделът се оборудва с два бензинови двигателя - атмосферен с обем 1.6 литра и мощност 126 к.с. и 155 Нм, и с турбо. Неговият обем е същия, а мощността му достига 156 к.с. и 210 Нм. Трансмисиите също са две - 6-степенна механична и роботизирана с два съединителя DCT.
Що се отнася до цените, Кристиано Карлути не посочи конкретни цифри, като уточни, че целта е да бъдат предложени конкурентни, а не ниски цени. В Китай моделът 3 Hatch стартира от около 28 000 лева.
Още снимки от щанда на Qoros в Женева разгледайте в публикацията на Automedia.bg
Qoros не бърза с пазарния си дебют в Европа
Китайският автопроизводител представи два серийни модела в Женева
15:08 | 05.03.14 г.Снимка: Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
4 български заглавия са сред най-гледаните филми в кината в навечерието на Коледа
-
Европейските борси приключиха сесията с леки повишения
-
SOFIX с ръст от 0,26% до 893,14 пункта
-
„МФГ Инвест“ влага още 200 хил. евро във френската компания TETMET
-
Икономическите проблеми заради войната бавят жп търговията на Русия с Китай
-
Wall Street започва седмицата без особен оптимизъм в очакване на коледното рали*
-
След краха на Northvolt ЕС се обрича да остане зависим от Китай за батериите
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Ръстът на цените на жилищата в България не показва признаци на забавяне
-
Анализатори орязват прогнозите си за икономиката на еврозоната догодина
-
Панама отхвърли заплахите на Тръмп, че САЩ ще си върнат контрола върху Панамския канал
-
Планът на ОИСР за забрана на финансирането на петролни и газови проекти върви към провал
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Европейските борси приключиха сесията с леки повишения
-
SOFIX с ръст от 0,26% до 893,14 пункта
-
„МФГ Инвест“ влага още 200 хил. евро във френската компания TETMET
-
Wall Street започва седмицата без особен оптимизъм в очакване на коледното рали*
-
Кредитирането в България продължи да се ускорява и през ноември
6 -
Служебният премиер прехвърли отговорността за неприетия бюджет към парламента