Компанията Qoros, основана от израелския консорциум Israel Corporation и китайският автопроизводител Chery, демонстрира два серийни модела на изложението в Женева. Интересното е, че от компанията нямат намерение да избързват с лансирането им на Стария континент.
В Qoros предпочитат да стъпят в Европа с малки, но премерени крачки, за да се запознаят отблизо със спецификите на този пазар. Първите продажби на континента ще стартират в Словакия, а след това марката ще бъде въведена поетапно и на по-големите пазари.
"Ние сме наясно, че западноевропейските клиенти няма да ни простят, ако стартираме нашите операции, без да сме подготвени, зави по време на автосалона в Женева Кристиано Карлути, директор продажби и маркетинг в Qoros за пазарите на Европа, Близкия изток и Африка. "В момента планираме и тестваме. Искаме да съберем обратна връзка от нашите дилъри, да оптимизираме снабдяването, да обезпечим сервизното обслужване. Това е целта на първата фаза на нашата европейска офанзива".
Едва след като всички въпросителни бъдат изчистени, компанията ще стартира операциите си в Европа на пълни обороти. Първоначално обаче продажбите ще бъдат съсредоточени на по-малките пазари на континента, като постепенно Qoros ще отвори свои представителства и в страни като Германия и Великобритания.
"Нашата цел е да имаме пълноценни операции в Европа, но планът ни предвижда това да бъде изпълнено след няколко години. Вярваме, че нашата офанзива трябва да бъде с малки, но премерени крачки", допълни Карлути.
Qoros вече успя да привлече вниманието на европейците със своя първи модел - 3 Sedan, който регистрира най-добрите резултати при краш-тестовете на Euro NCAP за 2013 г.
Въпросният най-сигурен модел в Европа беше представен за първи път по време на миналогодишното изложение в Женева. А на настоящия салон се появи и вторият модел на марката - 3 Hatch. Той е създаден на базата на седана, специално за пазара на Стария континент, където хечбек моделите са особено търсени.
Qoros 3 Hatch е със 177 мм по-къс от седана Qoros 3 Sedan, но има аналогични дължина, широчина и междуосие. В стандартното му оборудване са включени джанти с размер 16 инча, а срещу доплащане могат да бъдат поставени 17- или 18-инчови колела. Без да доплащат, бъдещите клиенти на модела ще могат да избират измежду 6 цвята за екстериора. Също като стандартно оборудване идва 3.5-инчов TFT дисплей, разположен на арматурното табло. В базовото оборудване на Qoros3 е включена дори мултимедийна система с 8-инчов сензорен дисплей, разпознаващ жестовете на няколко пръста едновременно.
Моделът се оборудва с два бензинови двигателя - атмосферен с обем 1.6 литра и мощност 126 к.с. и 155 Нм, и с турбо. Неговият обем е същия, а мощността му достига 156 к.с. и 210 Нм. Трансмисиите също са две - 6-степенна механична и роботизирана с два съединителя DCT.
Що се отнася до цените, Кристиано Карлути не посочи конкретни цифри, като уточни, че целта е да бъдат предложени конкурентни, а не ниски цени. В Китай моделът 3 Hatch стартира от около 28 000 лева.
Още снимки от щанда на Qoros в Женева разгледайте в публикацията на Automedia.bg
Qoros не бърза с пазарния си дебют в Европа
Китайският автопроизводител представи два серийни модела в Женева
15:08 | 05.03.14 г.Снимка: Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Финансов анализатор: Горещите пари отиват в Америка за инвестиции в криптоактиви
-
Предложение предвижда богатите страни да плащат 250 млрд. долара годишно за климата
-
България и Румъния се доближават с още една стъпка до членство в Шенген още от януари
-
Residential Expo Есен 2024 събира най-доброто от жилищния пазар на едно място
-
Антон Панайотов: Тръмп може да се окаже импулсът ЕС да се погрижи за капиталовия си пазар
-
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
-
Русия е уведомила САЩ за удара с "Орешник", Путин потвърди успеха на западните ракети
-
Путин: Войната в Украйна се превръща в глобален конфликт
-
Ирина Христова, АОНК: Расте делът на незаконните участници в небанковото кредитиране
-
Защо в България няма банки като Revolut и как се развива финтех секторът у нас?
-
Шведската Northvolt, надежда на Европа в производството на батерии за електромобили, обяви фалит
-
Родителите на Острова са дали 29 млрд. паунда на децата си за покупка на жилище
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Най-големият производител на зехтин в света очаква цените да паднат наполовина
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
-
Коя е най-добрата валута за инвестиции в момента?
-
Австрия се готви да сложи край на над половин век зависимост от руския газ
-
САЩ обвиниха един от най-богатите хора в света в схема за подкупи за 260 млн. долара
-
Защо Германия планира да наруши своето основно икономическо правило?
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Антон Панайотов: Тръмп може да се окаже импулсът ЕС да се погрижи за капиталовия си пазар
-
Кристин Лагард: Има все по-спешна нужда от интегриране на капиталовите ни пазари
-
Коя ще бъде най-добрата инвестиционна стратегия през 2025 г.?
-
Мирослав Сингер: Нивото на лихвите на ЕЦБ няма да спадне под диапазона от 2%-3%
-
„Градус“ отчита над 37,4 млн. лева консолидирана печалба към края на септември
-
Пазарите в Азия приключиха последния ден от седмицата предимно с повишения