Компанията Qoros, основана от израелския консорциум Israel Corporation и китайският автопроизводител Chery, демонстрира два серийни модела на изложението в Женева. Интересното е, че от компанията нямат намерение да избързват с лансирането им на Стария континент.
В Qoros предпочитат да стъпят в Европа с малки, но премерени крачки, за да се запознаят отблизо със спецификите на този пазар. Първите продажби на континента ще стартират в Словакия, а след това марката ще бъде въведена поетапно и на по-големите пазари.
"Ние сме наясно, че западноевропейските клиенти няма да ни простят, ако стартираме нашите операции, без да сме подготвени, зави по време на автосалона в Женева Кристиано Карлути, директор продажби и маркетинг в Qoros за пазарите на Европа, Близкия изток и Африка. "В момента планираме и тестваме. Искаме да съберем обратна връзка от нашите дилъри, да оптимизираме снабдяването, да обезпечим сервизното обслужване. Това е целта на първата фаза на нашата европейска офанзива".
Едва след като всички въпросителни бъдат изчистени, компанията ще стартира операциите си в Европа на пълни обороти. Първоначално обаче продажбите ще бъдат съсредоточени на по-малките пазари на континента, като постепенно Qoros ще отвори свои представителства и в страни като Германия и Великобритания.
"Нашата цел е да имаме пълноценни операции в Европа, но планът ни предвижда това да бъде изпълнено след няколко години. Вярваме, че нашата офанзива трябва да бъде с малки, но премерени крачки", допълни Карлути.
Qoros вече успя да привлече вниманието на европейците със своя първи модел - 3 Sedan, който регистрира най-добрите резултати при краш-тестовете на Euro NCAP за 2013 г.
Въпросният най-сигурен модел в Европа беше представен за първи път по време на миналогодишното изложение в Женева. А на настоящия салон се появи и вторият модел на марката - 3 Hatch. Той е създаден на базата на седана, специално за пазара на Стария континент, където хечбек моделите са особено търсени.
Qoros 3 Hatch е със 177 мм по-къс от седана Qoros 3 Sedan, но има аналогични дължина, широчина и междуосие. В стандартното му оборудване са включени джанти с размер 16 инча, а срещу доплащане могат да бъдат поставени 17- или 18-инчови колела. Без да доплащат, бъдещите клиенти на модела ще могат да избират измежду 6 цвята за екстериора. Също като стандартно оборудване идва 3.5-инчов TFT дисплей, разположен на арматурното табло. В базовото оборудване на Qoros3 е включена дори мултимедийна система с 8-инчов сензорен дисплей, разпознаващ жестовете на няколко пръста едновременно.
Моделът се оборудва с два бензинови двигателя - атмосферен с обем 1.6 литра и мощност 126 к.с. и 155 Нм, и с турбо. Неговият обем е същия, а мощността му достига 156 к.с. и 210 Нм. Трансмисиите също са две - 6-степенна механична и роботизирана с два съединителя DCT.
Що се отнася до цените, Кристиано Карлути не посочи конкретни цифри, като уточни, че целта е да бъдат предложени конкурентни, а не ниски цени. В Китай моделът 3 Hatch стартира от около 28 000 лева.
Още снимки от щанда на Qoros в Женева разгледайте в публикацията на Automedia.bg
Qoros не бърза с пазарния си дебют в Европа
Китайският автопроизводител представи два серийни модела в Женева
15:08 | 05.03.14 г.Снимка: Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Dow спадна с над 350 пункта, отдалечавайки се от рекорда си
-
Кадър на деня за 12 ноември
-
Новият финансов министър на Германия разкритикува подхода на UniCredit към Commerzbank
-
И Флоренция предприема мерки срещу прекомерния туризъм
-
Ще има ли ефективни мерки за предотвратяване на кражби в търговски обекти
-
САЩ ще утрои ядрените си мощности до 2050 година
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
Инфлацията в Германия отново се ускорява
-
Доналд Тръмп е избрал един от най-агресивните кандидати за държавен секретар
-
Криптопазарът надмина пандемичния си пик, докато биткойнът гледа към 90 хил. долара
-
Валутните анализатори обръщат палачинката и очакват паритет на еврото и долара
-
Европа ще трябва или да плува, или да се удави с втория мандат на Тръмп
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
Чуждите компании продължават да се изтеглят от забавящата се китайска икономика
-
Евтини празни жилища в Япония привличат чуждестранни купувачи, но има и рискове
-
Какво ще получи Илон Мъск след избирането на Доналд Тръмп за президент?
-
Фокусирана върху спасяването на индустрията, Германия не вижда потенциала при услугите
-
Европейските държави започват работа по проект за кораб от следващо поколение
-
Владимир Путин и Доналд Тръмп вече са говорили за войната в Украйна
-
Първи близки кадри на руския изтребител Су-57 от Китай показват смущаващо лошо качество
-
Да загубиш 165 хил. паунда за час, или как се случват измами в Revolut
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
Вълната от евтини китайски електромобили застигна и българския пазар
-
Бивш шеф на "Роскосмос": Дронове смениха "адресната регистрация" на Черноморския флот
-
Гуверньорът на Австрийската национална банка: С удоволствие бих приветствал България в еврозоната
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow спадна с над 350 пункта, отдалечавайки се от рекорда си
-
Новият финансов министър на Германия разкритикува подхода на UniCredit към Commerzbank
-
Оли Рен: Възможно е намаление на лихвите през декември с оглед на дезинфлацията
-
2016 година е добър пример за това какво следва на пазарите
-
ЕЦБ ще обърне по-голямо внимание на геополитическите рискове в банките
-
А. Захариев: Тръмп иска да намали огромния дълг на САЩ чрез инвестиции в биткойн