SRT Viper дебютира в началото на миналата година, като записа съвсем скромни продажби особено на фона на новия Chevrolet Corvette, който се харчи като топъл хляб. Въпреки това шефът на SRT – Ралф Жил, смята, че няма място за паника, тъй като компанията му продължава да получава много поръчки за суперколата.
„На първо място ние никога не сме се сравнявали с Corvette и никога няма да го направим – обясни Жил пред Automotive News. – Нашите автомобили са уникални, тъй като се правят на ръка. Само за закачването на няколко елемента по каросерията на Viper са нужни 18 часа. Целта ни е да създаваме ексклузивни и привличащи вниманието машини.”
Топ-мениджърът допълва, че пусната от SRT програма за тест-драйв от страна на потенциалните купувачи на автомобила дава сериозни резултати и все повече хора могат да добият ясна представа за машината.
„Мнозина си мислеха, че новият ни модел е продължение на предшественика си. В случая обаче не става дума за еволюция, а за принципно нов автомобил – прекрасен, агресивен и сглобяван на ръка”, уточни Жил.
Една от критиките, на които е подложен Viper, е че се предлага единствено с механична скоростна кутия. Босът на SRT обаче е на мнение, че именно това помага на водача да получи максимални емоции от шофирането. А и прави самата машина уникална.
„Всички суперколи имат автомат с възможност за смяна на предавките от волана. Само Viper предлага добрата стара механика. Защо ли? Ами защото това е последният драйвърски автомобил. Именно в това се състои неговата същност”, категоричен е Жил.
Още за SRT Viper четете в Automedia.bg
Шефът на SRT: Не сравнявайте Viper с Corvette
Ралф Жил е доволен от развитието на суперколата въпреки слабите продажби
13:20 | 31.01.14 г.Снимка: SRT
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Кадър на деня за 9 януари
-
Ръстът при износа на автомобили от Китай вероятно ще затихне през 2025 г.
-
Дефлацията ли е най-голямото предизвикателство за Китай?
-
Мъск обеща да съкрати 2 трлн. долара от бюджета на САЩ. Днес тази цел не му изглежда постижима
-
Армения иска да поеме по пътя към присъединяване към ЕС
-
Ubisoft е наела съветници, за да претегли стратегическите опции за бизнеса си
-
Русия изглежда изпитва недостиг на системи за противовъздушна отбрана
-
Криптосекторът изтри над 300 млрд. долара от пазарната си капитализация за дни
-
Владимир Путин аплодира желанието на Тръмп да придобие Гренландия
-
С по-достъпните електромобили германската автоиндустрия се надява на обрат
-
Петър Ганев: От 1 януари догодина може да плащаме в евро
-
"Булгаргаз" овладя аварийно спиране на газа от Азербайджан чрез договора с Botas
Най-четени новини
-
Украйна търси противодействие на ударите с авиобомби и самолети на следващия "Рамщайн"
-
КЗП: Ежегодното увеличение на цените на мобилните оператори е крайно обезпокоително
-
Руснаците оставиха танковете и напредват с малки щурмови групи в Украйна*
-
Операцията в Курска област може да принуди Русия да изтегли части от Украйна
-
Украйна започна изненадваща нова офанзива в Курска област
-
Ресторанти в зимните курорти са начислявали грешно ДДС от 1 януари
-
Защо ЕС отхвърли предложението за танц на китайските електромобили?
-
К. Темелков: Още не можем да осъзнаем, че не държавите преговарят за газ
-
Маню Моравенов: Влизането в еврозоната ще премахне валутния риск за инвеститорите
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Украйна е предложила компенсации за спрения транзит на газ, които Фицо отказал
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Руски елитни части си взимат почивка от опитите да си върнат Курска област
-
Какви са рисковете при пазаруване от Temu и Shein?
-
Автомобилният двигател на германската икономика остана без гориво
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Катастрофалното време е довело до най-високите застрахователни загуби от 2017 г. насам
1 -
Европейските борси завършиха сесията с оптимизъм
-
SOFIX се възстанови от загубите и се върна на ниво над 890 пункта
-
По-слабото евро този път няма да реши проблемите на ЕС
-
Криптосекторът изтри над 300 млрд. долара от пазарната си капитализация за дни
1 -
Парламентът прие на първо четене законопроекта за приходите и разходите в пълно единодушие