Следващото поколение на Volkswagen Phaeton ще нарасне на размери и ще разчита на изцяло алуминиево купе, пише американското издание СarАndDriver, като уточнява, че моделът ще бъде факт най-рано след 2 години.
Възможно е обаче във Volkswagen да пуснат автомобила по-рано. Phaeton се нуждае от щателна и спешна промяна, тъй като е на пазара вече 12 години. Моделът дебютира през 2002 година, като през 2007 и 2010 премина през щателен фейслифт. За да може обаче да се конкурира успешно с останалите предложения в този сегмент, Phaeton се нуждае от нещо повече от модернизация.
Въпросното му ново поколение трябваше да бъде представено на стартиралото по-рано през януари изложение в Детройт. Подобна премиера обаче не се състоя. Според СarАndDriver, компанията е отложила премиерата на модела, тъй като разработката му е все още в начален етап.
Приближени до производителя са споделили, че новият Phaeton ще бъде по-голям от първото поколение. Платформата и купето му ще бъдат изградени от алуминий, благодарение на който ще се постигнат нисък разход на гориво и отлична управляемост.
Нови ще бъдат и двигателите, които ще имат по-малък работен обем. Върховият W12 двигател ще бъде пенсиониран, а неговото място ще заеме плъг-ин хибриден агрегат.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Възможно е обаче във Volkswagen да пуснат автомобила по-рано. Phaeton се нуждае от щателна и спешна промяна, тъй като е на пазара вече 12 години. Моделът дебютира през 2002 година, като през 2007 и 2010 премина през щателен фейслифт. За да може обаче да се конкурира успешно с останалите предложения в този сегмент, Phaeton се нуждае от нещо повече от модернизация.
Въпросното му ново поколение трябваше да бъде представено на стартиралото по-рано през януари изложение в Детройт. Подобна премиера обаче не се състоя. Според СarАndDriver, компанията е отложила премиерата на модела, тъй като разработката му е все още в начален етап.
Приближени до производителя са споделили, че новият Phaeton ще бъде по-голям от първото поколение. Платформата и купето му ще бъдат изградени от алуминий, благодарение на който ще се постигнат нисък разход на гориво и отлична управляемост.
Нови ще бъдат и двигателите, които ще имат по-малък работен обем. Върховият W12 двигател ще бъде пенсиониран, а неговото място ще заеме плъг-ин хибриден агрегат.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.