Индия
Тотален хаос, за който са виновни шофьорите. Те са неспособни да преценят адекватно ситуацията и да се държат логично, като почти винаги игнорират знаците. Колите по правило са изрисувани. А пешеходците често са дрогирани и избират да пресекат там, където никой не ги очаква. Голяма опасност са кравите. А автомобилите са предимно стари.
Китай
Шофьорите са доброжелателни, но пък често правят необмислени маневри, като пренебрегват знаци, маркировка, ограничения на скоростта и светофари. Клаксонът е непрекъснато натиснат, а човешкият живот не струва нищо. Пешеходците са без предимство дори на зебра. Карат се предимно автомобили, които може и да са с чужди марки, но са местно производство. Пълно е със скутери и мотоциклети.
Полша
Водачите са опасни, тъй като не се притесняват да нарушават правилника и да преминават дори през двойна непрекъсната линия. Магистралите са хубави, тъй като са нови, но пътищата в провинцията са ужасни. Местните полицаи взимат подкупи и често стоят в засада, за да следят за нарушители. Сред най-разпространените марки са Opel и Volkswagen.
Грузия и Азербайджан
Агресивното и бързо шофиране са често срещани. Основно правило е, че първият винаги е с предимство, след това идва правилникът за движение по пътищата. Любимата кола на грузинците е Mercedes-Benz 124.
Узбекистан
Шофирането през нощта без фарове е често срещано явление. И в тази държава клаксонът е средство за общуване между шофьорите, а не за предупреждение при опасност. Най-често се карат автомобилите на Daewoo - Damas, Nexia и Matiz.
България не е спомената в материала на Automail, а ние ще се въздържим от коментар - оставяме го на вас!
Още любопитни новини за автомобили четете в Automedia.bg
преди 10 години ........преди 10 мин са излезли от домовете си. Карат и ядат или пият с ръцете си, отварят прозорците да плюят (най-ултрасите от тях не гълтат особено по Рамазана). Карат без фарове през нощта - това се смята за гъзария на тези с мощните коли, карат в аварийната лента. Не ми се изброява повече, може някъде и по-зле да има... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Камиларите от безмозъчния и промит свят на Египет, Мароко, Индия и някои други си личат. Опасно е да си участник в тяхното движение. И го потвърждавам от личен опит - в арабските страни автомобилите са нови, скъпи и мощни заради платежоспособното население и евтиното гориво(в Саудитска Арабия например литър бензин излиза 15 български стотинки). нахални и арогантни типове и запердени прозорци, забулени зад волана жени (В С. Арабия жени не карат, но в другите и още как). Не виждат, а карат. Как, не знам?! Виждал съм боядисани стъкла, дори предното и колата се движи. Това е да не би зли очи да погледнат вътре и да погледнат жената която е вътре. Всякаква друга сбирщина от населяващите тези земи карат като бесни, но най-много местните господари. Не дават мигач, или дават късно. Често бъркат посоките и не трябва да им вярваш - дават десен мигач, завиват на ляво и обратно. Притискат, нетолерантни са, но на пешеходци на пътя спират. карат и винаги на ухото им има телефон ( с кого говорят??) отговор Сигнализирай за неуместен коментар