IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Jaguar предизвика Mercedes-Benz със забавна реклама

„Вълшебен контрол над тялото? Благодаря, ние предпочитаме котешките рефлекси. А вие?”, е отговорът на британците на немска реклама

13:06 | 18.12.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: YouTube</em></p>

Снимка: YouTube

Компанията Jaguar влезе в нов остър сблъсък с конкурентите си от Mercedes-Benz. Британците пуснаха реклама, на която се вижда как ягуар изяжда кокошка. Видеото е отговор на немския клип, в който човек държи в ръцете си птица и движи тялото й в различни посоки, докато главата на пернатото остава неподвижна.

Целта на рекламата на Mercedes-Benz е да популяризира новото адаптивно окачване Magic Body Control на компанията. Отговорът на Jaguar обаче е доста красноречив: „Вълшебен контрол над тялото? Благодаря, ние предпочитаме котешките рефлекси. А вие?”

Клипът на немците бе пуснат на 23 септември, докато този на англичаните – на 17 декември.

Британците избраха да излъчат рекламата си на тв-канала Jaguar USA. Причината е, че американското законодателство не забранява на компаниите в своите клипове да споменават имената на конкурентните си брандове. Благодарение на това преди няколко години в страната са разгоря мащабно рекламно противоборство.

През 2006 г. американското подразделение на BMW пусна плакат с изображение на новата 3-Series и надпис: „Поздравяваме Audi за това, че нейният модел стана автомобил на годината в ЮАР (A3 Sportback). От Най-добрият автомобил в света за 2006 г.” Отговорът на конкурента бе светкавичен: „Поздравяваме BMW, за това, че неговата машина бе избрана за „Автомобил на 2006 г.” От победителя в „Льо Ман” 2000-2006 г”

В битката между немците се включи и Subaru със свой плакат, с който поздравяваше немските марки за „победите им в конкурсите за красота”, което бе подписано с „от победителя в двигател на годината”. Противопоставянето между фирмите приключи с намесата на Bentley, на чийто постер бе изобразен седящ мъж, показващ среден пръст.

Клипът на Jaguar и рекламите от автомобилната война - вижте в Automedia.bg

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:15 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още