Партньорството между BMW и Toyota в областта на алтернативното задвижване вече дава резултати, пише Autocar, цитирайки изявление на Иън Робъртсън, член на борда на директорите, отговарящ за продажбите и маркетинга на BMW.
"Правим големи стъпки в областта на електрическото задвижване", сподели пред изданието Робъртсън. И уточни, че към момента се преценяват вложенията и евентуалните печалби от разработваните нови системи, но бе категоричен, че става дума за "драматична промяна" в технологията за електрически автомобили.
"Екипите на BMW и Toyota работят много добре заедно. За кратки срокове те създадоха революционно нови технологии, част от които ще подобрят значително ефективността и издържливостта на използваните в момента батерии. Сега търсим най-добрите начини за въвеждането на общите ни разработки, защото няма съмнение, че те ще направят електрическите автомобили далеч по-привлекателни", каза Иън Робъртсън.
Екипите на двете водещи компании работят и по развитието на превозни средства с горивна клетка, но към момента тези разработки са останали на заден план, тъй като инфраструктурата за подобни автомобили все още не е готова.
Робъртсън потвърди също така, че се подготвя и бъдещ спортен модел, който също е част от партньорството между BMW и Toyota. "Такъв автомобил ще има, работим по него, но все още е твърде рано да се разкриват каквито и да било подробности", каза той.
Договорът за сътрудничество между BMW Group и Toyota Motor Corporation (TMC) бе подписан в края на 2011 година, като предвижда партньорство в средносрочен и дългосрочен план при разработката на екологични технологии от следващо поколение. В началото на тази година двете компании задълбочиха партньорството си, подписвайки допълнителни споразумения, предвиждащи съвместно разработване на система за горивни клетки, развитие на архитектура и компоненти за спортен автомобил, изследвания и разработки за леки технологии.
Една от клаузите в договора предвижда снабдяването на японската марка с 1.6- и 2.0-литрови дизелови двигатели BMW. Първият модел на Toyota с такъв агрегат - Verso, ще започне да се произвежда след месец.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
"Правим големи стъпки в областта на електрическото задвижване", сподели пред изданието Робъртсън. И уточни, че към момента се преценяват вложенията и евентуалните печалби от разработваните нови системи, но бе категоричен, че става дума за "драматична промяна" в технологията за електрически автомобили.
"Екипите на BMW и Toyota работят много добре заедно. За кратки срокове те създадоха революционно нови технологии, част от които ще подобрят значително ефективността и издържливостта на използваните в момента батерии. Сега търсим най-добрите начини за въвеждането на общите ни разработки, защото няма съмнение, че те ще направят електрическите автомобили далеч по-привлекателни", каза Иън Робъртсън.
Екипите на двете водещи компании работят и по развитието на превозни средства с горивна клетка, но към момента тези разработки са останали на заден план, тъй като инфраструктурата за подобни автомобили все още не е готова.
Робъртсън потвърди също така, че се подготвя и бъдещ спортен модел, който също е част от партньорството между BMW и Toyota. "Такъв автомобил ще има, работим по него, но все още е твърде рано да се разкриват каквито и да било подробности", каза той.
Договорът за сътрудничество между BMW Group и Toyota Motor Corporation (TMC) бе подписан в края на 2011 година, като предвижда партньорство в средносрочен и дългосрочен план при разработката на екологични технологии от следващо поколение. В началото на тази година двете компании задълбочиха партньорството си, подписвайки допълнителни споразумения, предвиждащи съвместно разработване на система за горивни клетки, развитие на архитектура и компоненти за спортен автомобил, изследвания и разработки за леки технологии.
Една от клаузите в договора предвижда снабдяването на японската марка с 1.6- и 2.0-литрови дизелови двигатели BMW. Първият модел на Toyota с такъв агрегат - Verso, ще започне да се произвежда след месец.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.