Alfa Romeo изнесе подробности около компактното спортно купе 4C, което предстои да излезе на пазара в Европа през октомври.
Базовата версия на модела ще се казва Essential и ще бъде ориентирана към пуристите. Тя е оборудвана с дигитален инструментален панел, кожен волан и седалки с текстилна тапицерия. Автомобилът пристига със сиви спирачни апарати, две крайни изпускателни тръби, и джанти с размер 17 и 18 инча.
За по-претенциозните, италианците предлагат Racing Pack, който добавя към горното спортен волан с кожени и микрофибърни секции, спортна изпускателна система, както и по-ниско спортно окачване. Тук клиентите ще могат да избират между 18 и 19 инчови джанти, обути с AR Racing гуми.
Alfa Romeo 4C ще се предлага и с Luxury Pack пакет, който се състои от кожена/микрофибърна тапицерия на седалките и Bi-LED предни светлини с карбонови декорации.
Срещу доплащане клиентите ще имат на разположение и набор от Mopar аксесоари за колата:
- специални джанти с размер от 17 до 19 инча и покритие в сиво или черно
- карбонов заден спойлер
- спирачни апарати в червено или жълто
- карбонови или хромирани капаци на страничните огледала
- карбонови детайли в интериора
- карбонови декорации около фаровете
- състезателна изпускателна система
- състезателно окачване с различни пружини и амортисьори, както и с по-дебели стабилизиращи щанги
Автомобилът се задвижва от 1,75-литров турбо двигател с 240 к.с. и 350 Нм. Той е комбиниран с трансмисия с два съединителя, която позволява на тежащата само 895 кг кола да се ускори за 4,5 секунди до 100 км/ч.
Максималната скорост достига 258 км/ч, а средният разход на гориво е 6,8 л/100 км.
За да запазят ниското тегло на автомобила, италианците са използвали карбон и алуминий за изграждането на неговото шаси. В състава на конструкцията присъстват и два интересни материала - SMS (Sheet Moulding Compound), който най-общо казано представлява полиестерен плат, усилен с фибростъкло, както и PUR-RIM, което е полиуретан, инжектиран под налягане в кухини и ключови зони на платформата.
4C има и специални стъкла, които са с около 15% по-леки от стандартните. Карбоновият монокок, върху който е базирана колата тежи само 65 кг.
Галерия със снимки, както и видео представяне на модела, водено лично от Джанкарло Фисикела, разгледайте в публикация на Automedia.bg
Галерия със снимки, както и видео представяне на модела, водено лично от Джанкарло Фисикела, разгледайте в публикация на Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.