В днешно време дори премиум производителите се стремят да предлагат икономични и екологични коли. В този случай обаче не става дума за свръхикономична дизелова или бензинова модификация, нито пък за хибрид или електромобил, а за модел със заводска метанова уредба. Той е базиран на обновената версия на Mercedes-Benz E-Class и носи името E 200 NGD - Natural Gas Drive.
Моделът е базиран на представения преди фейслифта E 200 NGD BlueEfficiency, като вече се предлага на клиентите в Германия. Под капака му работи бензинов агрегат с четири цилиндъра и обем 2.0 литра, който генерира 156 к.с. и 270 Нм. Динамичните показатели са 10.4 секунди за ускорението от място до 100 км/час и 220 км/час максимална скорост на движение.
E 200 NGD може да се движи както на бензин, така и на метан. Допълните резервоари са три - единият е поставен зад задната седалка, а останалите два са под дъното на багажника. Резервоарът за бензин е с редуцирани размери като сега има обем от 40 литра.
Според информацията от Mercedes-Benz новата версия на E-Class изразходва средно 4,3 килограма метан на 100 километра пробег. Емисиите на СО2 са 116 г/км, което е с около 20% по-добро постижение от бензиновата версия на колата.
При движение на бензин потреблението е 6,3 л/100 км. Ако всички резервоари на E 200 NGD са напълнени до горе, колата може да измине 1 300 километра преди ново зареждане, уточняват германците.
"Метанът в Германия е с 50% по-евтин от бензина, което означава, че за пробег от 20 000 километра собствениците на E 200 NGD могат да спестят повече от 1 000 евро" изчисляват от Mercedes-Benz. Цената на модела започва от 47 808 евро.
Всички снимки разгледайтe в Automedia.bg
преди 11 години E kakво представят като абсолютно същото е и при модела преди фейса? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години E kakво представят като абсолютно същото е и при модела преди фейса? отговор Сигнализирай за неуместен коментар