Автомобилни компании, които са представени на пазара в Китай, преживяват по-леко кризата в Европа. Докато новите регистрации на автомобили на Стария континент не спират да вървят надолу, най-големият автомобилен пазар в света не спира да расте.
Една от тези компании е Volvo Car Group, която от 2010 година е собственост на китайската Zhejiang Geely Holding Group.
През юни автомобилната компания постави рекорд по продажби в Китай, като същевременно записа спад на всички останали пазари, съобщава Аutoevolution. Увеличението на китайския пазар спрямо юни 2012 година е с цели 74% до 5 798 автомобила, но глобалните продажби на компанията бележат спад от 2,6%.
През изминалия месец Volvo Car Group регистрира намалено търсене в Европа и САЩ съответно с 9,5 и 6,0 на сто. Спад има и на всички останали пазари освен Китай, като глобалните продажби на компанията за месеца наброяват 40 939 бройки.
За първата половина на 2013 година Volvo Car Group е реализирала общо 209 118 нови автомобила, което е с 5,5% по-малко спрямо същия период на 2012 г. Ръст за периода януари - юни се отбелязва отново единствено в Китай - 34,3% и 28 703 автомобила.
Най-успешният модел на Volvo през месец юни е XC60, от който са продадени 10 961 екземпляра - увеличение от 10,4%. Ръст при глобалните продажби регистрират също така моделите S60 и V40, от които са продадени съответно 7 210 и 6 540 бройки.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Една от тези компании е Volvo Car Group, която от 2010 година е собственост на китайската Zhejiang Geely Holding Group.
През юни автомобилната компания постави рекорд по продажби в Китай, като същевременно записа спад на всички останали пазари, съобщава Аutoevolution. Увеличението на китайския пазар спрямо юни 2012 година е с цели 74% до 5 798 автомобила, но глобалните продажби на компанията бележат спад от 2,6%.
През изминалия месец Volvo Car Group регистрира намалено търсене в Европа и САЩ съответно с 9,5 и 6,0 на сто. Спад има и на всички останали пазари освен Китай, като глобалните продажби на компанията за месеца наброяват 40 939 бройки.
За първата половина на 2013 година Volvo Car Group е реализирала общо 209 118 нови автомобила, което е с 5,5% по-малко спрямо същия период на 2012 г. Ръст за периода януари - юни се отбелязва отново единствено в Китай - 34,3% и 28 703 автомобила.
Най-успешният модел на Volvo през месец юни е XC60, от който са продадени 10 961 екземпляра - увеличение от 10,4%. Ръст при глобалните продажби регистрират също така моделите S60 и V40, от които са продадени съответно 7 210 и 6 540 бройки.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.