Шведският автомобилен производител Volvo обяви, че стартира процедура по увеличаване на производството на V60 Plug-in Hybrid. Капацитетът ще скочи с 90%, а мярката се налага заради засилено търсене на модела от холандски, белгийски и италиански клиенти.
Всичко това означава, че капацитетът на завода в Торсланда, ще бъде увеличен от 150 до 282 коли седмично. Очаква се през цялата година шведската компания да произведе 7600 хибридни модела, а през 2014 целите са още по-високи – 10 000 автомобила.
„Изключително сме доволни, че V60 Plug-in Hybrid получи такова фантастично посрещане от клиентите ни“, заяви Питър Мертенс, старши вицепрезидент по проучването и разработката на Volvo Cars.
Моделът е първият пълен дизелов рlug-in хибрид в света, който реализира среден разход на гориво от едва 1.8 л/100 км. Колата работи в три режима на работа: Pure, Hybrid и Power. В стандартен хибриден режим нивата на въглеродни емисии са ограничени до нищожните 48 г/км.
Каталожните данни показват, че колата разполага с обща мощност от 285 к.с. и може да измине до 50 километра само на ток. Максималният въртящ момент достига 640 Нм.
V60 Plug-in Hybrid e резултат от съвместната работа на Volvo Car Group и шведският енергиен гигант Vattenfall.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Volvo удвоява производството на хибрида V60
Рекордно ниският разход от 1,8 л/100 км привлича клиенти от Холандия, Белгия и Италия
14:39 | 17.05.13 г.Снимка: Volvo
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Кризата със зехтина приключи, но страховете остават
-
„Като билет за лотарията“: Криптоманията привлича и последните колебаещи се
-
„Газпром“ спира износа на газ за Молдова от 1 януари
-
Проблемът с дълговете по кредитни карти на американците е „голяма работа“
-
Кадър на деня за 28 декември
-
Зеленски отвърна на словашките заплахи за спиране на доставките на ток
-
Кризата със зехтина приключи, но страховете остават
-
Проблемът с дълговете по кредитни карти на американците е „голяма работа“
-
Зеленски отвърна на словашките заплахи за спиране на доставките на ток
-
Недостъпните жилища за покупка в САЩ тласкат инвеститорите към имоти под наем
-
Най-силният кран в света, който може да повдигне пет самолета, вече е електрически
-
Китай демонстрира военна мощ с най-големия кораб амфибия
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Украйна е предложила компенсации за спрения транзит на газ, които Фицо отказал
-
Автомобилният двигател на германската икономика остана без гориво
-
Българска компания възражда производството на грамофонни плочи на Балканите
-
Великобритания се обръща към Европа, за да трансформира железниците
-
Леонардо ди Каприо инвестира милиони в диамантения бум в Испания
-
Ще свикне ли някога Европа с идеята, че руски газ може и да няма?
-
Държавата търси полезен ход за спасяването на завода на „Монди“ в Стамболийски
-
Революция на пауза
-
Новата информационна система на кадастъра позволява издаване на скица за минути
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Украйна е предложила компенсации за спрения транзит на газ, които Фицо отказал
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
„Като билет за лотарията“: Криптоманията привлича и последните колебаещи се
3 -
Проблемът с дълговете по кредитни карти на американците е „голяма работа“
5 -
Италианският парламент одобри бюджета за 2025 г. в нов успех за Мелони
-
Какви бяха решенията на водещите централни банки за лихвите през 2024 г.?
-
Цените на зърното остават стабилни през последната седмица на годината
-
Холцман: ЕЦБ може да изчака по-дълго преди следващото намаление на лихвите
2