IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ferrari разчита на ограничени продажби

Италианците ще залагат на класата, вместо на масата

17:57 | 10.05.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	За Ferrari приоритет са ексклузивността и качеството, а не продажбите. Снимка: Ferrari LaFerrari</p>

За Ferrari приоритет са ексклузивността и качеството, а не продажбите. Снимка: Ferrari LaFerrari

Във времена, в които всеки автомобилен производител се стреми към възможно най-големи продажби и съответно печалби, във Ferrari смятат да направят точно обратното. На среща с дилърите на марката в Милано президентът на компанията Лука ди Монтедземоло обяви, че Ferrari трябва да залага на качеството и ексклузивността, а броят на продажбите трябва да бъде намален още през тази година.

„Взехме това решение, защото то е много важно за културата на нашите дилъри – те трябва да разберат важността на качеството на колите, а не да се стремят към количество продадени автомобили”, обясни Ди Монтедземоло.

Според агенция Bloomberg във Ferrari имат намерение през тази година да продадат по-малко от 7000 автомобила. През миналата година продажбите на компанията са достигнали 7318 бройки.

Ди Монтедземоло разкри още, че концернът Fiat смята да компенсира спада на продажбите си в Европа при масовите модели с ръст в премиум сегмента. Първата стъпка в тази насока е назначаването на нови 50 работници и инженери, които ще отговарят за двигателите за Maserati.

Освен това шефът на Ferrari води преговори с технологичната компания Apple за разширяване на сътрудничеството по създаване на автомобилни мултимедийни системи. Сега в модела Ferrari FF за удобство на пътниците се използва Apple iPad mini.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:41 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още