Китайската компания Great Wall, която произвежда автомобили и в България, смята да навлезе на още един пазар. Азиатците са амбицирани да покорят втория по големина автомобилен пазар в света – този в САЩ, като за целта ще построят завод там, съобщи Automotive News.
В Great Wall са уверени, че ще могат да започнат продажби на своите всъдеходи в САЩ още през 2015 г. Китайците подготвят този ход от 2 години, като в момента изучават усилено предпочитанията на американските потребители, както и американското законодателство, за да могат да модернизират моделната си гама.
До момента нито един китайски производител не е успял да се настани трайно в Северна Америка. Единственият що-годе успешен модел на пазара е Honda Fit, която се произвежда в Китай и се продава в Канада. В Great Wall са убедени, че това ще се промени, като ще заложат най-вече на всъдеходите си Hover / Haval. И за да облекчат транспортните си разходи, азиатците ще построят собствен завод зад океана.
В момента Great Wall е най-големият производител на всъдеходи в Китай, като компанията счита за основни пазарите в Русия, Южна Африка и Австралия. За миналата година тя е продала над 100 000 джипа, като в тази бройка не влизат произведените извън страната машини.
Още снимки на новите всъдеходи на Great Wall вижте в Automedia.bg
Great Wall иска да покори Америка
Китайците смятат да направят собствен завод в САЩ
13:32 | 30.04.13 г. 2Haval H7. Снимка: Great Wall Bulgaria
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
SOFIX напредва леко в първия работен ден за седмицата
-
Знае ли нещо Бъфет за сегашния пазар, което останалите инвеститори не знаят?
-
Swissquote: Магията в прогнозата на Nvidia изчезва
-
„Гладиатор II“ остава начело на боксофиса, а филмът за Гунди надмина 8 млн. лв. приход
-
Dow започва седмицата с повишение от над 400 пункта*
-
За Лагард значението на Съюза на капиталовите пазари расте
-
Първи сателитни снимки показват, че руската ракета "Орешник" май е пропуснала целта си*
-
Колко бързо поевтиняват електромобилите на вторичния пазар?
-
"Газпром" търси начин как да си получава парите за доставките на газ в Европа
-
Критик на НАТО води след първия тур на президентските избори в Румъния
-
Daimler Truck започва производство на първия си електрически камион за дълги разстояния
-
Финансовият крах на Northvolt нанася нов удар върху амбициите на Европа
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
-
Бойко Атанасов: Приемането на България в еврозоната ще доведе до повече инвестиции
-
Коя е най-добрата валута за инвестиции в момента?
-
Русия е уведомила САЩ за удара с "Орешник", Путин потвърди успеха на западните ракети
-
САЩ обвиниха един от най-богатите хора в света в схема за подкупи за 260 млн. долара
-
Служебното правителство одобри промените в данъчните закони
-
Ирина Христова, АОНК: Расте делът на незаконните участници в небанковото кредитиране
-
Защо в България няма банки като Revolut и как се развива финтех секторът у нас?
-
Квартал във Варна е лидер у нас по най-високи средни цени на тристайните жилища
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow започва седмицата с повишение от над 400 пункта*
-
Какъв трябва да бъде фокусът на Бюджет 2025?
-
Ръстът на кредитирането у нас се ускорява през октомври
1 -
Три кандидата искат да управляват над 513 млн. лв. по Фондовете за градско развитие
-
Филип Лейн: Лихвите на ЕЦБ не трябва да остават високи твърде дълго
-
"Газпром" търси начин как да си получава парите за доставките на газ в Европа
5
преди 11 години Конкуренцията е жестока, а китайските марки с много бързи темпове изпреварват други компании. Ще успеят да станат масови съвсем скоро. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Конкуренцията в автомобилния бизнес е жестока,но китайските компании като Грейт уол вървят по пътя на японските и корейските преди тях и рано или късно ще успеят да пробият.А и с подкрепата на държавата,с огромния вътрешен пазар и с това,че си купуват готови технологии,китайци купиха Волво няма как да не успеят. отговор Сигнализирай за неуместен коментар