IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Louis Vuitton вдига цените си заради производствените разходи

Ценовите увеличения ще засегнат магазините на Louis Vuitton в цял свят и ще включват кожени дрехи, модни аксесоари и парфюми

16:21 | 15.02.22 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg</em></p>

Снимка: Bloomberg

Louis Vuitton – водещият моден бранд на LVMH, ще повиши цените си в цял свят от сряда в резултат на нараснали производствени и транспортни разходи, заяви говорителка на френската група за луксозни стоки в Китай за Ройтерс.

Louis Vuitton, която е най-големият луксозен бранд в света, ще бъде една от първите марки в индустрията, която вдига цените си тази година, за да защити маржовете си, докато разходите се вдигат.

Ценовите увеличения ще засегнат магазините на Louis Vuitton в цял свят и ще включват кожени дрехи, модни аксесоари и парфюми, каза говорителката във вторник. Тя не е дала допълнителна информация за размера на увеличенията, но е посочила, че ще зависят от продукта.

Корекцията на цените взима предвид промените в производствените разходи, суровините, транспорта и инфлацията“, казва брандът в изявление до Ройтерс.

Някои блогъри в китайските социални медии казват, че цените на някои модели чанти, например Capucines и Neverfull, сега струващи съответно 46 500 юана (7323 долара) и 12 000 юана (1890 долара), ще се повишат с поне 20% в Китай, без да се позовават на източници.

PurseBop – сайт, следящ пазара на луксозни стоки, цитира спекулации, че увеличението ще бъде между около 4% в долната граница и 15-18% средно в горната.

Представяйки рекордни продажби и печалба за 2021 г. на отдела за модни и кожени стоки, воден от брандовете Vuitton и Dior, шефът и милиардер на LVMH Бернар Арно каза през януари, че групата има достатъчно свобода да увеличава цените в инфлационна среда, но повишенията трябва да са „разумни“.

По време на пандемията компаниите за луксозни стоки се възползват от нарасналото търсене на луксозна мода и аксесоари, за да изведат брандовете си на още по-високо ниво.

Chanel повиши цените на някои от чантите си три пъти миналата година. Популярният модел Classic Flap, която в момента струва 8200 долара, е с 3000 долара, или почти 60%, над цената отпреди пандемията през 2019 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:50 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още