Факт е, че образът на Дядо Коледа е един от най-силните символи в рекламата. Той е много ясно обвързан, наложен от една компания, но след това се ползва от много други. Това каза Георги Малчев, управител на Xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган human digital. В ефира на Bloomberg TV Bulgaria той коментира какво е потребителското поведение на хората преди празниците.
"Част от хората планират много методично покупките. Те пазаруват на „Черен петък“, като около 16% от тях са си направили покупките за Коледа до края на черния петък, показват данни от САЩ. Хелоуин, Коледа и Великден са развити и надградени от търговците, защото за тях това е комуникационен повод и момент, в който хората очакват промоции. Това променя поведението на хората”, коментира Георги Малчев.
Той цитира данни на IBM от 2017 г. и 2016 г., според които около 70% от хората са готови да помислят за нови брандове около Коледа.
Георги Малчев смята, че само 10% от хората ще подарят над десет подаръка.
Повечето хора ще подарят само на най-близките, посочи експертът, който има над 15 години опит в маркетинга, комуникациите и бизнес развитието.
Колко от потребителите се насочват към дигиталното пазаруване?
Повече от разговора с Георги Малчев може да проследите във видео материала.
преди 5 години да бе ... Господ създал кока колата преди водата ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Ей-затова харесвам Coca cola. Тя притежава - в маркетингов смисъл - и тоя тип: Коледа - и червеният цвят. Дори може да се каже, че Coca cola са ИЗМИСЛИЛИ червеният цвят.Иначе мене др. Мраз по ме кефи. отговор Сигнализирай за неуместен коментар