Италианският производител на марката очила Ray-Ban и Oakley – Luxottica, ще се грижи за това, очилата Google Glass да изглеждат достатъчно готини. Luxottica и американският интернет гигант са сключили споразумение за сътрудничество в тази област, като подробности засега не се споменават, пише Mashable.
Luxottica ще създава и разпространява разработените от Google компютърните очила за добавена реалност.
Финансовите условия на споразумението компаниите запазват в тайна. Luxottica заяви, че Ray-Ban и Oakley са част от сътрудничеството, без да дава каквито и да било допълнителни разяснения.
Google Glass е мини екран с размерите на пощенска марка, който е прикрепен към рамката на очилата. Устройството може да записва видео, както и да изобразява имейли и друга информация от интернет. То е безжично свързано към мобилния телефон на потребителя.
Въпреки че Google подчертава в официалното съобщение в блога си, че очилата ѝ няма да се появят още утре в любимите магазини на Oakley или Ray Ban, компанията иска да използва каналите за разпространение на Luxicotta на едро и дребно – американският гигант в сектора например оперира повече от 5000 магазина за очила в САЩ.
Като първа стъпка Luxicotta ще предостави на Google по-голямо разнообразие в избора на дизайн - след това и тласък в посока на масовия пазар. Говорител на Luxicotta обаче отказва пред Mashable да предостави информация относно цените или наличността.