IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Verizon Wireless с нов подход към клиентите на мобилни услуги

Операторът се опитва да превърне офисите си в стаи за забавление за маниаци

16:08 | 21.11.13 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Селена Гомес се появи на откриването на новия обект на Verizon в&nbsp;Блумингтън. <em>Снимка: Getty Images</em></p>

Селена Гомес се появи на откриването на новия обект на Verizon в Блумингтън. Снимка: Getty Images

Малцина очакват с нетърпение посещението в офиса на мобилния си оператор, пише Businessweek. На всеки две години те се отбиват, за да получат някой телефон с намаление в замяна на нов договор и освен ако нещо не се случи с апарата им, нещата свършват дотук.

Офисите като цяло не предразполагат посетителите към дълъг престой - в повечето няма места за сядане, освен ако не се намирате до щанда за продажби. Сега обаче Verizon Wireless - най-големият оператор в САЩ, се опитва да превърне офисите си в стаи за забавление за маниаци, като им предостави място, където да прекарват часове в игри с колички с радио управление или пък дигитално диджей оборудване.

На 19 ноември Verizon Wireless откри първия си подобен магазин с площ от 900 кв. м в Mall of America в Блумингтън, Минесота. Фирмата твърди, че планира да отвори още няколко такива обекта, като също така е започнала да преоборудва над 1700 от съществуващите си магазини в САЩ, като подменя касите с таблети и групира продуктите в подразделения, като например устройства за фитнес и музикални аксесоари.

Най-забутани в новия дизайн са общите площи, където служителите консултират клиентите. Единственото нещо, което се намира по-трудно, са телефоните. "Те са като млякото на дъното на бакалията. Всеки знае, че са там", твърди мениджърът Филип Олкоуски.

На фона на забавянето на темпото на растеж на новите потребители на мобилни услуги в САЩ Verizon се стреми да увеличи приходите си от съществуващи клиенти. За операторите аксесоарите носят по-високи маржове на печалбата от телефоните, които субсидират. Verizon печели и от по-голямото потребление на данни в мрежата си LTE, а всеки продаден комплект Bluetooth слушалки може да увеличи месечните сметки на клиентите.

"Искаме да им покажем всички начини, по които могат да използват устройства си", обяснява главният изпълнителен директор на фирмата Марни Уолдън. По думите ѝ Verizon Wireless очаква промяната на дизайна на магазините да увеличи продажбите, броя на безжичните устройства, който използва всеки клиент, и средния приход на потребител.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:31 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още