IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

LVMH купува италианската модна къща Loro Piana за 2 млрд. евро

Френската група придобива дял от 80% в италианската модна къща, а оставащите 20% запазват основателите ѝ

21:35 | 08.07.13 г.
<p>
	Часът за отпразнуването на поредното придобиване на LVMH очевидно е настъпил. <em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Часът за отпразнуването на поредното придобиване на LVMH очевидно е настъпил. Снимка: Архив Ройтерс

Френската група Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), специализирана в производството и продажбата на луксозни стоки, купува прочутата италианска модна къща Loro Piana, съобщи ИТАР-ТАСС.

Сумата по сделката ще достигне 2 млрд. евро, се посочва в съобщение на LVMH. След приключването на сделката тя ще притежава 80% от италианската модна къща, а останалия дял ще запази семейството нейни основатели.

Настоящите мениджъри Серджо и Пиерлуиджи Лоро Пиана ще останат на постовете си.

Групата LVMH бе образувана през 1987 г. от сливането на 2 от големите играчи на пазара на луксозни стоки - Moët Hennessy и Louis Vuitton. Оттогава тя е осъществила над 20 успешни сделки в областта на сливанията и придобиванията.

За последно през март 2011 г. бе обявено поглъщането на италианския производител на луксозни стоки Bulgari.

В портфолиото на LVMH са представени всички клонове в бранша: елитен алкохол, модни облекла, парфюмерия, козметика, часовници и бижута.

Сред брандовете, които притежава, са Hennessy, Veuve Clicquot, Krug, Mercier, Dom Perignon, Louis Vuitton, Kenzo, Christian Dior, Fred, TAG Hauer, Zenith, Hublot, BVLGARY, Sephora и други.

Loro Piana е специализирана в модните облекла, особено от кашмир и мериносова вълна, и разполага със 132 магазина за продажба на стоките си по целия свят.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:02 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още