Силният бизнес в Азия гарантира на най-големия в света концерн за луксозни стоки Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) нов скок в продажбите. През първото тримесечие приходите отчитат ръст от 25% до 6,58 млрд. евро, както заяви в сряда френският производител на чанти Louis Vuitton, шампанско Moet и коняк Hennessy, цитиран от Ройтерс.
И търсенето в САЩ не намалява силно. Продажбите на модни и кожени изделия, които допринасят за една трета от общите приходи на групата, се увеличават със 17%. Икономическите перспективи за Европа мениджмънтът обаче описва като несигурни и затова бил нужен засилен контрол над разходите.
Междувременно финансови източници твърдят, че LVMH не е предприемал стъпки за придобиване на конкурента си Douglas. В тази връзка не е имало контакти от страна на Douglas към LVMH и обратно, заяви запознат с процеса човек. Говорител на Douglas не пожела да коментира информацията.
По-рано Bloomberg предаде, позовавайки се на запознати източници, че LVMH е направил първи стъпки към Douglas.
Според участници на пазара именно тези спекулации са тласнали днес акциите на Douglas нагоре. Книжата на веригата за търговия на дребно отчитат ръст от 2,1% в ранната търговия на MDax.