Fibank е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната, и най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила на бранда "Fibank".
Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.
Редовното шестмесечено проучване на "Прогрес консулт" е представително за бизнес сектора в България.
Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са я избрали заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.
Втората по обем група - 28% от анкетираните потребители - са избрали Fibank (Първа инвестиционна банка) заради "максимално съответствие с изискванията на клиента".
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
преди 8 години *** те твойте клиенти и сметки ли имали? Да не бъркаш картите, по които им плащат помощите с разплащателни сметки? Дори да е платено проучването, не виждам тука да се изреждат другите банки да го опровергават. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години глупости.. да кажат колко са платили на въпросната маркетингова компания за това "проучване".. Нямам клиент, който да има сметка в тази банка, още повече след инцидента покрай фалирането преди 2 години.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Аз съм доволен от обслужването на ***, и като физическо лице, и като фирма - нямам забележки! Но все пак трябва да продължат да работят в развитие на своето електронно банкиране за да не изоставят от глобалните тенденции! Виж, дигиталната карта с това момче Радо Янков - беше добър удар за ***-чето! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Е нищо изненадващо. *** винаги са били доста добре представени сред бизнеса и предлагат доста добри условия и обслужване. Аз нямам фирма, но мои познати, които се обслужват при тях споделят само добри отзиви в сравнение с останалите банки. Други, за които чувам добри отзиви са също и ЦКБ. Общо взето излиза, че българските банки, колкото и да ги плюят от Капитал и другите им подупечни журналистчета, са най-смислено представени на пазара и предлагат много по качествени продукти и услуги от чуждите банки, които хем са дървета, хем дерат с безбожни такси и комисионни за всяка дребна операция, която правят. Единствено съм си запазила електроното банкиране на ОББ, което ми дава достъп до БФБ и им е голям плюс. Чудя се кога ли от *** и ЦКБ ще се сетят да ги въведат в техните. отговор Сигнализирай за неуместен коментар