Очаква се движението по Южната дъга в столицата в участъка между "Горубляне" и "Младост" да бъде пуснато до 10 септември. Това обяви премиерът Бойко Борисов по време на проверка как върви изграждането на Околовръстното шосе. Министърът на икономиката Лъчезар Борисов.
„Предстои най-тежката година и половина. Подготвяме план за следващите месеци, защото държавата трябва да бъде подготвена за справяне с кризата, вследствие на пандемията“, каза премиерът, цитиран в прессъобщение от правителствената информационна служба.
Борисов подчерта, че и икономическите, и финансовите мерки в подкрепа на бизнеса продължават да работят и изтъкна и добрата работа на медицинските и здравните ни служби. „Пак продължаваме най-добре в Европа да управляваме пандемията. Без да усещат хората психическо натоварване - всичко работи, няма един сектор, който да не работи в момента, за разлика от Европа. И показателите са ни пак от най-добрите“, заяви министър-председателят. Борисов припомни, че продължава спада на икономиката в световен мащаб и предстоят най-тежките месеци.
По време на огледа на новия участък по Софийския околовръстен път премиерът изрази удовлетвореност от работата на строителите. „Така изглежда провалена държава. Искам да ми покажат какво са направили те за 30 години. Оставям на хората да преценяват“, коментира Борисов. Премиерът подчерта, че с изграждането на трасето ще се пътува изключително бързо от „Младост“ до магистрала „Тракия“. „Виждате и в събота, и в празници строителите работят, а бяха само две платна. Това е само за 30 дни работа“, посочи министър-председателят.
Движението по Южната дъга на Софийския околовръстен път ще бъде възстановено до 10 септември. Участъкът се разширява в две платна с по 3 ленти за движение в посока, средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари. С новото трасе на Софийския околовръстен път ще се осигури връзка между автомагистралите „Струма” и „Тракия”, ще се улесни транзитният трафик от АМ „Европа“ и връзката с граничните пунктове с Турция и Гърция. Инвестицията е за 142,7 млн. лв. и е от републиканския бюджет.
преди 4 години Не може да се отрече, че последните 10 години Борисов положи усилия републиканската пътна мрежа от тотално амортизирана и съсипана, да предобие в доста обемист мащаб съвсем различен вид. Строежът на нови магистрали, рехабилитацията на пътища са неща, които наистина са хубави. Градовете също се разхубавиха с проекти за ремонти на централни градски части и паркове и всичко това е много добре. От друга страна той вече 10 години е на власт и има умора на хората от него. Така и не посмя да осъществи сериозни реформи във важни сфери - здравеопазване, образование, енергетика, като се задоволи само да гаси пожарите, без да премахва причините. Корупцията, партийната шуробаджанащина, отмъстителността, са част от характера на това управление, което хората не харесват. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години След дадените аналогии съм по-убеден че има причина за хвалба отлколкото преди тях. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години А оставка кога? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Министър председателят за това е избрани всички ние му плащаме заплата- за да строи и поддържа пътища. Все едно учителят да се хвали, че е научил децата да четат или лекарят да се хвали, че е направил успешна операция. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Защо ли силно се съмнявам че ще можете на 10 септември да го откриете Или ако го откриете след два месеца ще почнете да го ремонтирате След ремонтите може да го откриете пак отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години За празна касичка войни не се водят. Явно има пари в края на мандата - за тях е битката. отговор Сигнализирай за неуместен коментар