Стандартно когато говорим за икономически проблеми и криза, рекламата бива спирана - това е първото перо, коeто бива отрязано. Това е най-голямата възможна грешка, заяви основателят на Newtrend Ивелина Атанасова-Генчев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
“Бизнесът не може да си позволи да спре да рекламира. Той трябва да си предефинира услугите, комуникационните послания и продуктите, върху които акцентира, а не да спре рекламата” посочва Атанасова-Генчев.
По думите ѝ загубената инерция при една подобна икономическа криза всъщност е причината за фалита, а не защото има криза.
“Бизнесите трябва да помислят кое е това, което помага в момента на клиентите им, кои са бестселърите от тяхното продуктово портфолио, могат ли да измислят нови продукти”, посочва Атанасова-Генчев.
Тя отбеляза значението на дигиталното IQ, т.е. колко гъвкави и иновативни са бизнесите, как могат да оценят текущата ситуация и да използват силните си страни, за да предложат адекватни на текущата ситуация решения.
“Ако не могат да го направят, трябва да се срещнат с консултанти и да поговорят за тези възможности. Защото се спекулира, че тази ситуация в икономически план ще продължи поне една година - година и нещо. Това е твърде дълъг период, за да може който и да било бизнес да си мисли, че снишен и притаен ще оцелее и след това ще може да продължи там, откъдето е спрял”, коментира още основателят на Newtrend.
Маркетинг агенцията стартира напълно безвъзмездно програма за подкрепа на малкия и среден бизнес и преодоляване на икономическите последици от COVID-19. Като част от програмата преди дни агенцията издаде и първия „Наръчник за дигитална трансформация на бизнеса“, който може да бъде открит тук!