„Лоша реклама“ в съвременния свят наистина може да има, но случаят с рекламния клип на АЕЦ „Козлодуй“ по повод 45 години от откриването на централата не е такъв. Това мнение сподели PR експертът Максим Бехар в студиото на „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria.
„Едно подобно изпълнение се прави повече за екипа, който работи в АЕЦ „Козлодуй“. Няма нищо лошо в това и останалите седем милиона българи да видят от къде им идва електричеството. Когато спре токът, всички се сещат за „енергото“, но, когато всичко е наред, никой не мисли за хората там“, коментира PR експертът.
Максим Бехар напомни, че „Козлодуй“ е първата атомна електроцентрала на Балканите и една от първите в Европа. И макар “композицията на песента да звучи леко остаряла”, той смята, че аудиторията, към която е адресирана, е именно сред хората от поколението на сладникавия поп.
„Разбира се, че има и "лоша" реклама, но има и начини, с които да ѝ се противодейства. Не съм сигурен, че в днешно време действа слоганът „няма лоша реклама“. Преди 20 години може би беше точно така. Виждаш нещо в телевизията, правилно ти е споменато името или компанията и хората са те видели и запомнили. Сега социалните медии преобърнаха света с главата надолу. Всяка една „лоша реклама“ може да бъде дискутирана до безкрай, да бъде разтягана, така че имиджът на продукта да пострада“, убеден е PR експертът.
Според него успешната реклама е тази, която предизвиква атракция, може да привлече внимание и остава в съзнанието.
Вижте повече от коментара във видео материала.
преди 5 години Като идея ми напомня на доста популярните в западни компании преди години клипове, като този:https://youtu.be/yC7YcJ5ZdNk отговор Сигнализирай за неуместен коментар