Групата La Poste (Френските пощи) придобива мажоритарен дял - 60%, от специализираната агенция за директен маркетинг „Метрика“. Така българското дружество става част от голямото международно семейство на La Poste. Стойността на сделката е 100 хил. евро.
Сделката е финализирана в края на миналата година, съобщават от компанията.
Според Йордан Кумчев, управляващ директор на „Метрика“, партньорството ще развие компанията и ще увеличи портфолиото от предлагани услуги.
„Достъпът до знания и успешни практики, внедряването на технологични решения ще доведе до подобряване на услугите ни и много нови възможности за нашите клиенти“, заяви той.
„Решението ни да придобием мажоритарен дял в „Метрика“ се дължи на три основни фактора, добави Мариан Шейтан, управляващ директор на „Медияпост Хит Мейл”, част от La Poste Group. По думите му това са портфолиото на агенцията от маркетингови и логистични решения, управление на бази данни, които са уникални за България; изградените дългогодишни връзки с клиенти.
La Poste извършва дейност в над 40 държави на 4 континента, с оборот за 2014 г. от 22,2 млрд. евро, 17,9% от който е генериран от бизнеса на групата извън Франция. Компанията има 260 000 души персонал в цялата си мрежа и всяка година доставя артикули по целия свят – писма, печатни рекламни материали и колети.
„Метрика“ е специализирана агенция в изграждането на цялостни кампании по директен маркетинг и обслужване на процесите по отдалечени продажби.
През октомври 2015 г. компанията стартира комплексна услуга за обслужване на онлайн магазини, която е уникална за българския пазар – StepUP.
Българската компания извършва телефонен маркетинг, директни продажби, управление на бази данни, организиране на промоционални кампании, подпомагане на програми за лоялност.