IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Спряха обществената поръчка за допълнителна реклама на цифровизацията

Не е ясно дали поръчката ще бъде стартирана отново

16:27 | 29.11.13 г.
Спряха обществената поръчка за допълнителна реклама на цифровизацията

Спряна е обществената поръчка, с която Министерството на транспорта търсеше да наеме външна фирма, която да направи допълнителна реклама на цифровизацията за близо 1 млн. лева. Това съобщиха за Investor.bg от транспортното министерство.

От там уточниха, че на този етап не е яснa причината за спирането на процедурата, нито дали ще бъде стартирана наново.

Самата реклама трябваше да бъде разпространена в печатни медии у нас и в нея да се разяснява как гражданите да свържат стария си телевизор с декодера, който приема сигнала.

Според условията на поръчката медийната кампания трябваше да се проведе в поне 6 вестника с национално и регионално покритие. Тя трябваше да се проведе и в светкавични срокове - крайният срок да се разясни на неразбралите как да се "вържат" с цифровия сигнал изтичаше на 15 декември, а победителят в конкурса трябваше да получи парите си (около 1 млн. лева с ДДС) до 20 декември.

Припомняме, че досега за рекламата на цифровизацията бяха дадени общо около 17,5 млн. лв. на консорциум, който през декември миналата година пое ангажимента да информира обществото за процеса. Тогава в медиите се появи информация, че зад спечелилият консорциум седят фирми близки до медийния шеф Красимир Гергов.

В началото на този месец стана ясно, че и този път в процедурата за реклама отново участват най-големите играчи в рекламния и медиен бизнес у нас. Крайният срок за подаване на оферти в обществената поръчка бе на 2 ноември, а само ден след това бяха оповестени и участниците в процедурата.

Кандидатите да рекламират цифровизацията в принт изданията бяха общо 7 - „Аргент“, „Рекламен маркет“, „Бранд ню айдиъс“, „Грейн Адвъртайзинг“, „Маг Адвъртайзинг“, „Прима“ АД, а единственият участващ консорциум е обединение „Медии за цифровизация“. В медийните среди имената зад тези фирми, които се спрягат, отново са на Красимир Гергов, Красен Кралев, Марин Батков и Владимир Денев.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:25 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още