Стивън Тейлър е вицепрезидент Brand and Retail на Samsung Electronics Europe. Той има голям опит в продажбите и е маркетинг професионалист с общ управленски опит в широк спектър от роли в редица големи мултинационални компании и фирми за частен капитал.
Стивън работи в европейската централа на Samsung във Великобритания и ръководи европейския маркетинг и търговски екип.
Той се присъединява към компанията през февруари 2012 г. като преди това е бил директор Бизнес развитие в Findus Group. Стивън започва професионалния си път в Gillette Company като стажант в продажбите и маркетинг отдела през януари 1992 г.
След поглъщането на Gillette от Procter & Gamble през 2005 г. Стивън става бизнес директор Personal Care и директор на маркетинг интеграцията на Gillette. По-късно е повишен в глобален бранд директор за Procter & Gamble и търговски директор, преди да се присъедини към Findus Group.
Тейлър е завършил икономически науки в университета в Манчестър, но има и MBA по бизнес от Университета в Чикаго.
Със Стивън Тейлър разговаряме за потребителските навици, за продуктите на Samsung и маркетинг стратегията на концерна.
- Г-н Тейлър, през миналото тримесечие за първи път от две години Samsung отчете спад във финансовите си резултати. На какво се дължи това според Вас? Става ли конкуренцията по-силна?
Смятам, че ние все още отчитаме двуцифрен ръст (б. ред. продажбите за последното тримесечие са нараснали с 5,7% на годишна база до 55,2 млрд. долара, а оперативната печалба се е понижила с 6% до 7,7 млрд. долара – първи спад от две години). Но наистина целият пазар на смартфони забавя. Положителни икономически сигнали и импулси на глобално ниво обаче ще доведат до това потребителите отново да харчат повече пари за продукти от високата ценова категория. А и е факт, че конкуренцията се засилва. Но все пак – ние се опитваме да представяме продукти, които да се харесат на широка аудитория и затова имаме доста широко портфолио.
- Заговорихме за конкуренцията. Китайски производители са вече в ТОП 5 на пазара на смартфони. Според вас те заплаха ли са за сегашния възход на Samsung?
Те са сериозни съперници. Но ние наблюдаваме внимателно конкуренцията не само от Китай, но и от другите страни. Корейският ни конкурент LG напредва бавно в Европа, но това не значи, че не го наблюдаваме. Но вие сте прав – китайските производители поставят сериозни предизвикателства пред целия бранш с добрите си апарати на конкурентни цени. Но ние се опитваме да предоставим на нашите клиенти най-доброто изживяване и най-доброто съотношение цена-качество.
преди 10 години Не само часовници и гривни, но и тениски също ще започнат да се продават съвсем скоро.Говоря за тениски, които мерят пулса, показват температурата на мускулите и други важни детайли.В близко бъдеще ни очаква и тоалетна, която ще ни казва с какво сме прекалили днес, след като я използваме. отговор Сигнализирай за неуместен коментар