„Илон смяташе, че може да подобри всичко, което правеха доставчиците – всичко“, твърди бивш директор на веригата на доставките на Tesla Том Веснер, който сега ръководи консултантската Imprint Advisors. „Той иска да прави всичко“, казва.
Батериите, голям дял от цената на един електромобил, са в центъра на стратегията на Мъск. Въпреки че подчинените му от години посочват защо са против разработването на батерии от Tesla, Мъск продължава да се стреми към тази цел.
„Кажи му „Не“ и той наистина ще поиска да го направи“, посочва трети бивш ветеран от Tesla.
През май Ройтерс писа, че Tesla планира да представи по-евтини батерии, които могат да издържат милион мили. Освен това компанията работи по осигуряване на директни доставки на ключови материали за батерии като никел, като същевременно разработва химикали за клетките, които вече не се нуждаят от скъп кобалт. Не на последно място залага на силно автоматизирани процеси за ускоряване на производството.
„Директно за Марс“
Panasonic си партнира с Tesla в завода Gigafactory в Невада, докато CATL и LG Chem доставят клетки до завода на Tesla в Шанхай, където батерийните модули се сглобяват за седана Model 3.
Наскоро Panasonic заяви, че планира да разшири производствените си линии в Невада, които доставят клетките, които след това отиват в батерийните модули, сглобявани в съседство от Tesla.
Но партьорството с Gigafactory в Невада за малко да не се случи, твърдят двама бивши директори на Tesla. През 2011 г. Мъск нарежда на екип да проучи производството на батерии, допълва един от тях, но договърт с Panasonic е сключен през 2013 г.
Сега Tesla тества пилотна линия за производство на батерийни клетки във Фримонт и изгражда собствено звено за производство в тази област в Германия.
Върховете и спадовете в отношенията на Tesla с Panasonic обаче отразяват случващото се и в другите партньорства на компанията на Мъск.
По време на своя алианс с германската Daimler, която беше ранен инвеститор в Tesla, Мъск започна да се интересува от сензори, които да държат колите на пътното платно.
Дотогава Tesla Model S, за която помогнаха инженери от Mercedes-Bez, не разполагаше с камери или сложните системи за асистиране на шофьора, както и със софтуер като този в S-Class предложенията на Mercedes.
преди 4 години Вече има 3 Тесли на фирмения ни паркинг. Ти колко си пипал наживо? Нула.Колите са пълно дърво като качество, единствената причина да ги имаме е че едната е служебна, а двете са лични на собственика. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години "Това, дето искам да кажа, е: че ако мъск бъде принуден да направи нормален автомобил, то той сигурно ще се разпадне още на десетия километър - разбира се ако изобщо потегли. " Каза анонимен нищонепостигнал диванен специалист, самонарекъл се "Император" :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Скрий се! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Срий се бе,както СУ-57 под носа на американски радар:https://***.youtube.com/watch?v=26PE7-jFiO0 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Ако обичаш, едно "компетентно" мнение по въпроса : "МОСКВА, 19 сен РИА Новости, Андрей Коц. Полноразмерный прототип американского истребителя шестого поколения впервые поднялся в небо. Как рассказал журналистам помощник главы ВВС по закупкам, технологиям и логистике Уилл Ропер, машину испытывали в условиях строгой секретности. Никаких подробностей и фотографий с полигона в открытом доступе пока нет. В Пентагоне убеждены: новый самолет оставит всех потенциальных конкурентов далеко позади. Что известно об американской программе "истребителя будущего" в материале РИА Новости."PS Може и Императорът да се изкаже, но тогава категорията на мнението клони към "свръхкомпетентно". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Мъск е много рядка личност, защото едновременно е мечтател и реалист. И то точно в нужните пропорции, за да успява да реализира неща, които никой друг не е успявал да постигне. Бих казал, че вместо да му завиждат е по-добре хората да се поучат от него. Но не смятам, че това е възможно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години метода на мъск... хахаха, журналистчета, сър!тия метод е на всеки над средното ниво... учиш се от другите и надграждаш... раьбира се за тези които имат акъл да учат... другите... злобеят.така че ниско интелигентното императорче да спре да пише, ами да прочете и научи нещо от 21ви век, ще е най добре, ама нънци! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години само забрави да напишеш че бият и нeгрите ... :))) ... предполагам от бързане , а не от нежелание ... следващият прототип , дето ще лети на 20км височина , на starship е почти готов и ще го закарат скоро (седмица-две) за криотестове , тестове на двигателите и айде да лети . сглобяват вече този дето ще лети пълноценно в ниска околоземна орбита ... как е настроението в роскомикс на рогозин ... ?! някоя нова мултика ще има ли ... ?!п.с. още не си ми отговорил , защо в новите самолетоносачи на хамериканците има толкова голям аванс оставен в захранването от реакторите ... айде навържи 2+2 де ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години хехе ... "Теслите са автомобилите, които дават най-много дефекти и най-често се чупят" ... козметични дефекти на първите серии на модел 3 . неща от сорта на скърцане на незакрепени детайли в купето , лошо прилепнали панели , лошо нанесена боя , лошо монтирани уплътнения , и НИТО ЕДИН дефект на задвижването и управлението . барем прочети класацията като ще я коментираш и даваш за пример ... :)))а дали знае нещо за автомобилите , говори фактът , че големите производители купуват и разглобяват негови коли , за да видят как са направени ... :))) ... и не той прави автомобили с ДВГ , а производители на автомобили с ДВГ се учат от него как да правят електрички ... детайли от пазарът импе ... :))) ... несъществени ... тесла модел Х кърти всичките си конкуренти в нейният клас по пробег , ускорение и комфорт ... :)))какво рекоха експертите на тойота : тесла води 6 години пред VW и Toyota, когато стане дума за електроника ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Или май някой го е яд, че не купи на 200$ (50 след сплита) и вече една акция да струва $2000 (450 след сплита)?!? Сори пичове, но хейтът ви от 5 години насам с обещания за блаони, пукания и нз още какво остана само в мокрите ви сънища. Със здраве, пък който купил, купил! :) :) :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар