През юни 2006 г. Yahoo решава, че трябва да притежава Facebook
През лятото на 2006 г. Yahoo решава да отправи оферта за 1 млрд. долара на Facebook. Част от инвеститорите и директорите на Facebook са съгласни с продажбата. Но Facebook тъкмо е напът да пусне своя News Feed (списъка с новини) и ако това проработело, Зукърбърг смятал, че компанията може да достигне оцена от повече от 1 млрд. долара. При всяко събитие Yahoo намаля офертата си, докато по време на отчитането на слабите резултати за второто тримесечие не достига до предложение за 850 млн. долара. На борда на директорите на Facebook са му нужни само 10 минути, за да откаже предложението.
През 2006 г. AOL също е изкушена
Главният изпълнителен директор на AOL Джонатан Милър решава в средата на 2006 г., че иска да придобие Facebook. Той дори убеждава главния изпълнителен директор на Time Ани Мур да одобри сделката, преди той да разкрие предложението си на Time Warner - компанията майка на AOL. Планът му: AOL да продаде MapQuest и Tegic. Time Inc ще продаде IPC. Заедно те ще предложат оферта за над 1 млрд. долара. Главният изпълнителен директор на Time Warner Джеф Беукис отказва идеята.
Yahoo отново се появява на хоризонта
През есента на 2006 г. Yahoo отново се насочва към Facebook и предлага да плати 1 млрд. долара и повече за компанията. Но след това Facebook прави сайта си достъпен и за хора извън университетската общност. Само за ден регистрациите скачат от 20 000 до 50 000. Този, който не се съгласява със сделката, е главният оперативен директор Ван Ната, който отскоро е в компанията.
Тим Армстронг убеждава борда на Google да му позволи да наддава за Facebook през 2007 г.
През 2007 г. топ специалистът на Google в рекламата Тим Армстронг убеждава борда на директорите да му позволи да опита да сключи сделка, в която Google да се грижи за международната реклама на Facebook. Бордът дори се съгласява с идеята за придобиване, но в крайна сметка нищо подобно не се случва. Макар че Google никога не се докопва до сделката, предложението ѝ да инвестира във Facebook при оценка от 15 млрд. долара ще изиграе ключова роля за компанията на Зукърбърг.
„Защо да не ви купим за 15 млрд. долара”, пита главният изпълнителен директор на Microsoft
За да държи Facebook далеч от Google, главният изпълнителен директор на Microsoft Стив Балмър предлага придобиването на социалната мрежа през 2007 г. Стив знае, че Марк Зукърбърг никога няма да позволи друг да поеме контрола върху Facebook, така че предлага да купи малък дял от Facebook при оценка от 15 млрд. долра. След това Microsoft ще има възможността на всеки шест месеца да купува по още 5% от нея. Пълното придобиване така би отнело 5 до 7 години. Това така и не се случва, но Microsoft купува 1,6% от Facebook за около 250 млн. долара.