IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Бумът на дигиталното търсене накара WPP да повиши прогнозата си

Фирмите се възстановяват от пандемията и залагат на повече рекламни кампании

12:16 | 27.04.22 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Най-голямата рекламна група в света WPP повиши прогнозата за годишните си нетни приходи от продажби, след като силното търсене на дигитални медии, онлайн търговия и услуги, свързани с данните, помогнаха на компанията да надмине прогнозата за първото си тримесечие, предава Ройтерс.

Групата заяви, че нетните ѝ приходи за тримесечието са нараснали с 9,5% спрямо същия период на миналата година. За 2021 г. нетните приходи са се увеличили с 12,1%.

Собственикът на агенциите Ogilvy, Grey и GroupM заяви, че очаква нетните ѝ годишни приходи от продажби да нараснат с 5,5-5,6% през 2022 г. По-ранната прогноза беше за около 5% ръст.

„Годината започна много добре с инерцията, набрана през 2021 г., което доведе до силен растеж във всичките ни бизнеси и региони“, коментира главният изпълнителен директор Марк Рийд. „Търсенето на нашите услуги е голямо, особено на дигиталните медии, онлайн търговията, технологиите за данни и маркетинг“.

Френският конкурент Publicis сподели по-рано този месец, че няма да обнови прогнозата си заради глобалната несигурност, въпреки че имаше силно представяне за тримесечието.

Рекламни холдингови компании като WPP, Omnicom, Publicis и IPG са в разгара на корпоративното възстановяване на пандемията, тъй като клиентите им използват техните данни, творчески умения и стратегически съвети за създаването и позиционирането на нови рекламни кампании.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:17 | 14.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още