Науката за данните е много ценна и малко хора я владеят. Малко са професионалистите, които могат да разрешат проблемите на даден бизнес, като я използват. Това заяви в интервю за Bloomberg TV Bulgaria Лора Мърфи, главен изпълнителен директор на Amplify Analytics.
Тя посочи, че системата за управление на данни трябва да е адаптирана към определения клиент и степента на развитие на компанията му, като няма един подход, който да е правилен за всички.
„Предлагаме модел за вземане на решения, като използваме науката, като сред тях са продажбите, печалбите, ефективността на компаниите. Представянето става пред таргетирана аудитория, след като е ясно какво клиентът иска да постигне“, коментира Мърфи.
Тя обясни, че едно от предизвикателствата при работата с международни компании е да им представиш стратегически решения, които да са валидни за всичките им клонове и в същото време да са подходящи за екипите им по места.
По думите й необходимостта от подобни услуги нараства на фона на пандемията.
“Интернет дава много възможности за развиване на бизнес, без да има нужда да бъдем лице в лице с клиентите. Когато говорим за дигитална среда, има данни. Те могат да се използват за подобряване на услугите и развитие”, посочи главният изпълнителен директор на Amplify Analytics.
Мърфи отбеляза, че основните пазари на компанията са в Северна Европа и САЩ, като през тази година за пръв път дружеството е стъпило на пазара в САЩ.
Тя разкри, че преди три години компанията е решила да започне дейност в България заради впечатляващата екосистема; наличието на подготвени кадри; знанието, че много българи, които са учили в чужбина, искат да се върнат в страната си и да работят за международна компания.
След основаването на Amplify Analytics в нашата страна компанията планира да предложи освен решения за индивидуални бизнес клиенти, но и няколко продукта, с които да се изчислява по какъв начин една онлайн маркетингова компания ще е успешна.
Как се печели състезание в ЕС с иновативен продукт? Какво е ценообразуването при предоставянето на данни? Кой е най-често срещаният проблем при анализ на данни? Къде се съхраняват данните и как се свързват отделните източници един с друг, които ги ползват?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на рубриката Bloomberg TV Bulgaria Интервю гледайте тук.


"ДПС-НН": Охраната на Пеевски е от четирима служители на НСО, автомобилът е на партията
Хороскоп за 18 декември 2025
АГ-Варна получи дарение за отделението по неонатология
11 са камерите, поставени в тоалетните на 138 СУ
Дарителите у нас са се увеличили със 74%
Warner Bros. призовава инвеститорите да отхвърлят офертата на Paramount
Геотермалната енергия е най-евтиният заместител на въглищните ТЕЦ
IPO на нов конкурент на Nvidia в Китай беше презаписано близо 3000 пъти
Германия ще одобри военни поръчки на стойност над 50 милиарда евро
Phillips 66 има готовност за Western Gateway
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Нов картел разтърси автомобилната индустрия в Европа
Еднодневната винетка ще бъде въведена от 3 февруари 2026 г.
Хит: Маникюр пуловер на райета
Установиха наличие на неорганичен арсен в бебешка каша
Коледни рецепти – как да приготвите шоколадов ментов сладкиш
ДПС-НН: Охраната на Пеевски не е по-голяма от тази на президента