Потребителите са все по-дигитални – те искат да могат да се докоснат до своите любими марки навсякъде. Предстоят доста промени по отношение на дигитализацията на ритейл сектора. Това прогнозира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Оги Попов, основател и изпълнителен директор на Prospecto Group.
Той коментира последните тенденции в ритейл маркетинга. Сред тях Оги Попов изтъкна възможността за измерване на ефекта от дигиталната реклама спрямо посещенията в търговските обекти.
„Това все повече ще има значение, защото до момента търговските вериги харчеха голяма част от бюджетите си в канали, които нямат реална измеримост на ефекта им върху човекопотока и техните обороти“, посочи основателят и изпълнителен директор на Prospecto Group.
Според него ключово изискване, на фона на промените в сектора, е човек да е отворен към идеята, че трябва да спре да прави много от нещата, които до скоро е вършил.
„Трябва да има осъзнатост на мениджърските нива във всички търговски вериги за това, че много от практиките изразходват голяма част от бюджета без никаква измеримост“, изтъкна Попов и разказа повече за придобиването на Prospecto Group от германска Offerista.– Сделката е с една компания, която е много близка до нас... Дори не го усещам като екзит, а като едно ново начало и развитие на всичко, което сме изградили досега.“
По думите на мениджъра предприемаческата екосистема в България се развива все повече, а потвърждение за това е фактът, че много международни компании и фондове вече насочват поглед към нашата страна.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.