Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) смята, че преминаването от аналогова към цифрова телевизия не е било изпълнено спрямо очакванията и избраният модел е довел до отлив на интереса към цифровото телевизионно и радиоразпръскване.
Не е налице и достатъчно телевизионно съдържание, което да се разпространява чрез мултиплексите, пише още в свое становище регулаторът.
Оценката на КЗК е, че очакваното засилване на междуплатформената конкуренция между медиите в резултат на цифровизацията не е настъпило. Не са навлезли и нови участници на този пазар въпреки увеличения капацитет за пренос и излъчване на радио и телевизионно съдържание.
Затова и заключението на Комисията е, че не е постигната в очакваната степен основната цел на цифровизацията, а именно - ефективно и ефикасно използване на радиочестотния спектър, осигуряване на по-добро качество и програмно разнообразие в полза на потребителите.
От КЗК предлагат на компетентните държавни органи и на тези, разполагащи със законодателна инициатива, да преценят дали са нужни облекчения с оглед повишаване конкурентоспособността на операторите на мултиплекси по отношение на задължението на операторите да резервират капацитет за разпространение на търговски програми със статут на „must carry“.
Нужно е да се преразгледа и дали при техническа възможност за това не би било подходяща мярка да им се позволи да излъчват и кодирани програми (при липса на достатъчно лицензирани за разпространение през мултиплекси програми и/или при нежелание за разпространение на програмите със статут „must carry“ през мултиплекси от страна на телевизионните оператори).
КЗК също така е на мнение, че е необходимо да бъдат предвидени ясни критерии и механизми за определяне на програмите, които подлежат на задължително разпространение съгласно Закона за радиото и телевизията.
Припомняме, че на 30 септември 2013 година беше изключен аналоговият сигнал на излъчване на радио и телевизионен сигнал.
преди 9 години [b][url=http://watches.nboutletshoes.com/]swiss repswiss replica watches aaa+swiss replica watches отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години [b][url=http://watches.nboutletshoes.com/]high quality replica watches for men[/url][/b] | [b][url=http://watches.nboutletshoes.com/]watches[/url][/b] | [b][url=http://watches.nboutletshoes.com/]swiss Mechanical movement replica watches[/url][/b]Copy Rolex Datejusts Watches Stainless Steel Blue Dial Roman Numeral Hour Markers V - $187.00 : Professional replica watches stores, watches.nboutletshoes.comlanguage: [url=http://watches.nboutletshoes.com/fr/][img]http://watches.nboutletshoes.com//langimg/fricon.gif[/img]Fran отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години [b]swiss reswiss replica watches aaa+swiss replica watches отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години watcheswatchesswiss Mechanical movement replica watchesAAA Replica Breitling Watches#sddm{margin: 0 ***;padding: 0;z-index: 30;background-color:#F4F4F4;width: 80px;height:23px;float: right; margin-right: 70px;}#sddm li{margin: 0;padding: 0;list-style: none;float: left;font: bold 12px arial}#sddm li a{display: block;margin: 0 1px 0 0;padding: 4px 10px;width: 60px;background: #f4762a;color: #666;text-align: center;text-decoration: none}#sddm li a:hover{background: #49A3FF}#sddm div{position: absolute;visibility: hidden;margin: 0;padding: 0;background: #EAEBD8;border: 1px solid #5970B2}#sddm div a{position: relative;display: block;margin: 0;padding: 5px 10px;width: ***;white-space: nowrap;text-align: left;text-decoration: none;background: #EAEBD8;color: #2875DE;font: 12px arial}#sddm div a:hover{background: #49A3FF;color: #FFF}LanguageDeutsch отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Че кой пък гледа телевизия в 21 век? Освен по възрастните, пенсионерите и ***. Младите консумират онлайн съдържание.Технологичния бранш отдавна разбраха че традиционната телевизия е отживелица и затова почнаха да правят новите ТВ-та със връзка към нета за да могат хората си сърфират и гледат каквото си поискат. Кой нормален човек ще се пули пред екрана като теле докато някой друг му избира съдържанието и през 5 мин. му пуска реклами на лекарства против запек и газове или новите колбаси от месо.... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Айде ся да върнат кинтите на хората, дето набутаха насилствено в декодери и некой да възстанови в бюджета разходите за едногодишната тъпашка, но скъпа рекламна кампания! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Доста хора нямат интерес от излъчване на повече програми , особено безплатни през мултиплексите . . . Все пак това е първа стъпка към отказване на много потребители от "кабели" и сателити. отговор Сигнализирай за неуместен коментар