Най-голямата в света компания от рекламния сектор – британската WPP, обяви ръст на печалбата за първото полугодие, която надвиши значително предварителните прогнози на анализаторите. С основна заслуга за добрите резултати е било силното представяне в Азия и Латинска Америка, пише Bloomberg.
Печалбата, като се изключат някои еднократни ефекти, възлиза на 517,9 млн. лири, което е с близо 14% повече от реализираните за първите шест месеца на миналата година 455,3 млн. лири. Предварителните очаквания бяха за положителен резултат от 512,6 млн. лири.
Приходите са нараснали с 6,1 на сто до 4,7 млрд. лири, което съвпада с очакванията на анализаторите.
В Азия, Латинска Америка, Африка, Близкия Изток и Централна и Източна Европа, които заедно формират около 30 на сто от приходите на WPP, е отчетено повишение на приходите от 11 на сто на годишна база.
„Едно от големите предимства на WPP e, че имаме установени позиции и голям пазарен дял на развивашите се пазари. През следвашите няколко години се очаква ръстът да идва именно от тези пазари”, посочва Клаудио Аспези, анализатор в Sanford Bernstein в Лондон.
Днес акциите на WPP поскъпват с близо 3 на сто до 6,02 лири за брой в Лондон. От началото на годината до днес пазарната капитализация на компанията се е свила с 27 на сто до 7,3 млрд. лири.
преди 13 години Бранша се съживява, след кризата.Дано и в България стане така.***.рекламнаагенция.org отговор Сигнализирай за неуместен коментар