IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Campaign: Най-добрият бранд в Азия е Sony

Победителят запазва първото си място от миналогодишната класация въпреки хакерските атаки, довели до изтичането на лични данни на 100 млн. потребители на PlayStation

11:19 | 04.07.11 г.
<p>
	За поредна година Sony бе обявен за най-добър бранд в Азия.&nbsp;<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

За поредна година Sony бе обявен за най-добър бранд в Азия. Снимка: Ройтерс

Японската компания за потребителска електроника Sony бе поставена начело на класация на най-ценните брандове в азиатско-тихоокеанския регион от маркетинговото списание Campaign, съобщи ВВС.

Концернът спечели призовото място въпреки хакерските атаки по-рано през тази година, които компрометираха личните данни на 100 млн. потребители на PlayStation.

Първите 5 места в класацията са окупирани от японски и южнокорейски производители на битова електроника, като след Sony се нареждат Samsung, Panasonic, LG и Canon.

В челната стотица липсва китайски бранд, като производителят на бяла техника и електроника Haier е на 102-ро място. Най-напред сред индийските брандове е Amul, който е в бизнеса с млечни произведения и сладолед.

„Тазгодишното проучване затвърждава предизвикателствата, пред които са изправени китайските и индийските брандове, за да спечелят признанието на потребителите извън вътрешните си пазари“, се посочва в съобщение на изданието.

Челната петорка остава непроменена спрямо миналата година, което отразява ежедневната им притегателна сила за азиатските купувачи, пише BBC. 

Сред първите 25 бранда липсва производител на луксозни стоки въпреки нарасналия апетит на азиатците в това отношение.  Chanel, Rolex и BMW са класирани съответно на 30-то, 42-ро и 49-то място.

Въпреки листването на Prada на борсата в Хонконг компанията е паднала с почти 100 места в класацията в сравнение с миналогодишната до 348-мо място.

Изследването е проведено от фирмата за маркетингови проучвания TNS сред 3322-ма потребители в Австралия, Китай, Индия, Япония, Хонконг, Малайзия, Сингапур, Тайван, Южна Корея и Тайланд.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:58 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още