- На кои чужди туристи разчитате основно?
Всички гости са добре дошли. Наши гости са традиционно немци, англичани, скандинавци, израелци, централно и източно-европейци, руснаци, българи. През последните години руснаците действително показват значителен ръст на почивките в Слънчев бряг и региона, което, разбира се, е чудесно, но ръст бележат и румънците, поляците, израелците и българите.
- Смятате ли, че голямата част от чуждите туристи идват у нас заради имиджа на България като достъпна дестинация като цена?
Към настоящия момент морският туризъм в България, както и през следващите години, ще има доминираща роля в структурата на туристическия продукт, тъй като българското Черноморие може да се похвали с разнообразие на туристическата база – изключително високо категорийни средства за подслон, отговарящи на последните тенденции в хотелското обзавеждане и дизайн, богато разнообразие на туристически пакети от услуги и аткракции, които предлагат хотелите на достъпна цена.
В стремежа си да удовлетворим желанията на всяка група туристи - семейства с деца, младежи, с цел да прекарат една пълноценна почивка и да се върнат доволни пак в курорта, ние, хората от бизнеса, години наред сме водили и продължаваме в същия дух да водим изключително далновидна политика за развитието на туризма в региона и утвърждаването на България като международна туристическа дестинация.
- Според вас ще продължават ли инвестициите в туристическия сектор?
В това съм убедена, макар и не с темповете, с които това се случваше до 2010 година. Туризмът е водещ отрасъл за нашата икономика не само на думи, но и като потенциал за развитието му. И на фона на даденостите и възможностите, които имаме, няма причина той да не се развива и в бъдеще.
Разбира се, трябва да се разбере, че българският туризъм не е само на морето и в планината, а и във вътрешността на страната, СПА дестинациите и културните ни забележителности също са места, предлагащи добри възможности за инвестиране.
- Какво мислите за идеята за ограничаване на услугата „ол инклузив“ само в рамките на луксозните хотели с 4 или 5 звезди?
След всички проведени срещи, консултации и обсъждания на това предложение стана ясно, че то само по себе си и в този му вид е крайно несъстоятелно. Като пример ще посоча, че през този сезон по-добре се продава тризвездната хотелска база, предлагаща „ол инклузив“, отколкото по-високата категория.
А в крайна сметка търсенето определя предлагането. Има други начини, а и необходимост от това, да се отсеят хотелите, предлагащи този продукт, тъй като никой не оспорва, че всички ще спечелим, ако намерим правилният подход за ограничаването му и предлагането му само от хотелите, имащи всички дадености да го правят.
Свързани компании:
преди 12 години Какво ще кажете за облеклото и вида на тази дама ;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар