YouTube създава сериали и друго оригинално съдържание за международни пазари, включително Франция, Германия, Япония, Мексико и Индия, за да се опита да привлече нови потребители към своята платена абонаментна услуга, твърди един от старши директорите ѝ, цитиран от Ройтерс.
Програмите ще са в различни жанрове, като музикални документални продукции, риалити предавания, токшоута и сериали, обясни Сюзан Даниелс, глобален ръководител “Оригинални програми” в YouTube. Съдържанието ще бъде на местните езици и ще включва субтритри за други пазари.
Част от предаванията ще се появят в YouTube Premium, месечната абонаментна услуга, преди наречена YouTube Red. Друга част ще бъде достъпна в безплата услуга на YouTube с реклами.
“Насочваме се към пазари, на които вярваме, че имаме огромен потенциал за привличане на абонати”, коментира Даниелс.
YouTube вече пусна редица оригинални предавания в Южна Корея и едно в Индия, токшоу на хинди за крикет. Нареченото “UnCricket” предаване се представя “отвъд очакванията”, обясни Даниелс.
Тя коментира, че риалити шоу с участието на южнокорейската поп група Big Bang е дало тласък на абонаментите, а 50% от новите потребители са дошли извън Южна Корея.
През следващите седмици компанията планира да разкрие повече информация за международните си планове, обясни още Даниелс.
YouTube се конкурира с компании като Netflix и Amazon, които инвестират в програми не местни езици за онлайн аудиторията по света.